aaaj
Om mindre än ett dygn så kommer min tutte bli ledsen och blå ;)
Blir en stav genom bröstvårtan då.
Hihi! längtar
vill också ha :D
wiho ! Nice =)

Mina blev inte blå när jag tog dom. Jag tror inte att det är speciellt vanligt heller? :)
Nä min bli inte blå heller :P
Det var den smärtfriaste piercingen jag gjort, kände ingenting förutom litegrann när smycket skulle i. Skojar inte. Hon gjorde sjukt fort så hann inte känns nåt alls :D tyckte jag var skönt, för hade hört alla som sa att det gjorde svinont förutom en haha.
Men om det hade gått långsammare hade det säkert gjort massa ont ;P haha
Jippie!
Det var inte alls så farligt! Det blev sjukt najs! gjorde på east street här i sthlm.
Najs! :)
Får va försiktig med dom piercingarna bara, dom har en tendens att börja strula efter lång tid efter att den har läkt, eller "läkt". Min var fin i lite längre än ett år, inga problem med den, sen började den vara och blöda som bara den >.< och höll på så några månader. Nu har den vart bra igen i snart 2 år.
#6 tack för tipset! alltid bra med råd!
hur känns det efteråt nu då? :D hade en kompis som sa att det gjorde ont i hela bröstet efteråt :O
#8 I själva bröstet där jag gjorde den så hade jag pyttelite värk i bröstet, men absolut inte smärta. Däremot så började det göra ont i min andra bröstvårta efter ett tag! Måste vara något knas med nerverna, typ sympatismärta! Men idag, dagen efter så känns det ingenting alls! Sved pyttelite när jag tvättade med saltlösning, men helt klart värt det!
Är så jäkla glad! Det finns inget bättre än när man e riktigt nöjd med en nygjord piercing/tatuering :)

Tuttpiercingar är så olika från person till person, jag har åtta piercings och brösten var det smärtsammaste jag gjort, fy farao. Satt helt paralyzerad på vägen hem, kunde inte röra armarna för att det ömmade så mycket i brösten
#9 okej fan vad skönt då:) åh nej det gör ju inte det. haha :)
#10 Aj, det är det jag menar, fy satan! Jag skulle mycket väl kunna sätta en piercing i bröstvårtan men jag är rädd att det skulle göra svinont överallt i mig efteråt istället, haha ;)

:) nice. ( appropå att de kan strula efter lång tid; det är upp till 18 månaders läktifd på bv så de kan tyckas helt läkta men sedan börja jävlas rejält, så det är inte underligt bara omständigt ).
- No bird soars too high if he soars with his own wings -