Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 3117 ggr
Johan-
0

Tatuering- Super mario?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag funderar på att skaffa en tatuering på överarmen, det lutar åt att det blir en bild på Super Mario, har dock svårt att bestämma mig för vilken bild det ska bli. Det finns en som jag fastnat för och det är denna.

Några tips och ideer? Det är trots allt min första tatto.

Var skulle den passa, överarmen? Med eller utan färg etc

mandariiin
0

haha, den var underbart söt! tror den skulel hålla sej finast i black & gray. iaf i längden….

KitoBonito
0

DOCK tycker jag den ska vara i färg ;D även om det mattar ur med tiden. Kan man inte fylla i sånt?

regskylt
0

självklart ska den vara i färg anser jag. om den mattas ut så kan man ju fylla i.

mandariiin
0

Det är väl bara jag som är lite tokig och tycker att färg tatueringar oftast ser slitna och förstörda ut, oavsett ålder. Tungan ute

elyse
0

Om du gör fler tatueringar, tror du att du då vill ha de i färg eller inte? Personligen tycker jag att man ska hålla sig till det ena eller det andra och inte blanda. Tatueringen måste nog vara så stor som den är här på bilden för att den inte ska bli för plottrig. En bra idé med Super Mario, tycker jag! ^^

Tina-A
0

Jag såg nyss en super mario tatuering som en kille hade på underarmen. Det var en bild när han flög, i 3an är det väl? När han tar bladet och får svans du vet. Jättensygg!

Annars ser jag många super maria tatueringar som är tatuerade pixlade. Det är ju ganska coolt, som det ska vara(!), men det är snyggare tycker jag att göra den jämn med jämna linjer och inte pixlad.

Färg såklart!!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

regskylt
0

min man har föresten 1up svampen pixligt tatuerad på handleden..

soetisen
0

Jag tror den skulle passa på undersidan av överarmen, i färg! :)

- Medarbetare på studier.ifokus

silverhuldra
0

Själv tror jag den skulle bli snygg i b & G.

Mvh. Silverhuldra

Johan-
0

#8 du menade innan armågen börjar?

Någon aning om vad det i runda slängar skulle kosta med en sådan tatoo i den storleken som denna bilden är?

Tak för bra svar=)

Tina-A
0

#10: Priserna varierar jääättemycket beroende på vart man bor. En vän har gjort en liknande tatuering här i Stockholm, den kostade ca 2500, men den var nog lite mindre.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

soetisen
0

#10 Japp :)

- Medarbetare på studier.ifokus

JossanH
0

Känner en kille som har super Mario på bröstet.. :)
Jag skulle köra i färg. Färg, färg, färg är finast :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Jenahbella
0

coolt :) färg e snyggast tycker jag :)

Shanea
0

Känns som att supermario skulle vara häftigast i färg, hela spelet är ju så färgfullt så att just massa starka färger känns som en del av grejen med supermario :)

Medarbetare på Fantasy. Försöker även underhålla på pipiga bloggen.

FredrikaM
0

Färg färg färg :)