Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettbilder
Läst 5283 ggr
[TrevorS]
0

Gratis tattoo-bilder.

Några bra länkar där man kan hitta bilder i bra kvalite på tribaler och djur i svart/vitt?

Jag söker på google men tänkte om det finns någon sida där det finns många samlade?

Aviendha
0

bmezine är det jag kan rekomendera, ligger, tillsammans med många andra, bland våra länkar.

[TrevorS]
0

Kommer inte in under länkar kommer up "Time Out" på vissa sodor här men det är fel på min dator/internet, skulle nog tillagt det, därför det är bra om ni skriver här så jag kan se lite flera eller kopiera av länkarna här.

Skulle vara för evigt tacksam. Skrattande

Aviendha
0

http://www.bme.com/

Går du in på user galleries så är de sorterade efter kategorier. Där har du en del till att börja med. Sen kan du ju alltid rota i tatuerarnas portfolios, så då har du att göra ett tag framöver ;)

[TrevorS]
0

#3. Tack så mycket. =)

[jenkass]
0
[TrevorS]
0

#5. Tackar, var inne där igår faktiskt, btw, mitt internet fungerar igen så jag har sett länkarna hittat massor av fina bilder nu så nu har jag lite att kolla på. =)

Tänkte måla en egen bild men ville ha lite bra sidor att kolla upp dem på så jag har något att gå efter. =)

[jenkass]
0

Kul att du fann inspiration!

[TrevorS]
0

Jo jag får lätt inspiration som tur är och älskar att måla, vill börja måla tattueringsbilder och tattuera får se om man kan bli lärling någongång. =)