Gratis tattoo-bilder.
Några bra länkar där man kan hitta bilder i bra kvalite på tribaler och djur i svart/vitt?
Jag söker på google men tänkte om det finns någon sida där det finns många samlade?
bmezine är det jag kan rekomendera, ligger, tillsammans med många andra, bland våra länkar.
Paulina
Kommer inte in under länkar kommer up "Time Out" på vissa sodor här men det är fel på min dator/internet, skulle nog tillagt det, därför det är bra om ni skriver här så jag kan se lite flera eller kopiera av länkarna här.
Skulle vara för evigt tacksam. 
Går du in på user galleries så är de sorterade efter kategorier. Där har du en del till att börja med. Sen kan du ju alltid rota i tatuerarnas portfolios, så då har du att göra ett tag framöver ;)
Paulina
#3. Tack så mycket. =)
#5. Tackar, var inne där igår faktiskt, btw, mitt internet fungerar igen så jag har sett länkarna hittat massor av fina bilder nu så nu har jag lite att kolla på. =)
Tänkte måla en egen bild men ville ha lite bra sidor att kolla upp dem på så jag har något att gå efter. =)
Kul att du fann inspiration!
Jo jag får lätt inspiration som tur är och älskar att måla, vill börja måla tattueringsbilder och tattuera får se om man kan bli lärling någongång. =)