Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettfrågor-och-svar
Läst 10233 ggr
RedPoison
0

nagellack på tänderna?

Hej!

är det någon som vet om man kan måla nagellack på tänderna?

jag har köpt vampyrtänder till halloween men de är helt kritvita så jag tänkte måla dem med en beige färg och mina egna tänder med vitare färg för att de inte ska synas så mycket att det är fejk :D

LinnB
0

Låter ju inte som att det skulle vara sådär supernyttigt direkt. Förvånad

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

RedPoison
0

nä precis! jag är mest orolig för att de inte ska lossna sen när jag vill ta bort det.. Obestämd

Niini
1

#2 Tror de e det minsta du behöver bekymra dig om.. Börjar du lägga nagellack på tänderna så ligger du snart på akuten.. Så farligt kan det väl ändå inte vara att det är lite färgskillnad? Du kan alltid editera fotona i PS sen :)

Saga85
1

´Sen kan jag inte tänka mig att nagellack fäster särskilt bra på tänderna pga saliven. Och nyttigt kan det inte vara. Måla du löständerna bara.

RedPoison
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Menar du att nagellacket löses upp i munnen så att jag får det i mig? Förvånad

ja skulle jag bara fotas hade det ju varit lungt, men jag ska på Halloweenfest och än har de ju inte kommit på Irl-PS Tungan ute

Såhär stor är skillnaden.

Niini
0

Äh ser ju bara ut som du varit lite mer noggrann att borsta hörntänderna ;)

JigokuShoujo
0

vart hittar man såna enkla vampyrtänder? är ju så tråkigt med de där plastiga som man alltid använt har letat efter enkla men inte hittat =S

Tror också det räcker med å bara göra löständerna lite ljuasre, annars kan du ju alltid bleka dina egna ;)

Saga85
0

Du skulle ju kunna köra på att knapra lite blodampuller, så kommer ingen tänka på att det är två olika nyanser av vitt Flört

Saga85
0

#7 Buttericks bl.a.

LinnB
0

Haha, jag röstar på Sagas förslag! Skrattande

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Karmatarerskanise
0

Tror inte det är bra för emaljen, sen är det giftigt också. Så måla inte tänderna med nagellack.

Snygga tänder förresten :)

[TrevorS]
0

Det fanns när jag var liten vit färg och svart färg som var till tänder även tandsmycke på leksaksafären

Jetaime
0

Kan du inte måla vampyrtänderna i ungefär samma nyans som dina egna tänder då? :)

Jenahbella
0

jag tänkte som #13 :)