Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettfrågor-och-svar
Läst 1983 ggr
LisaF
0

Band

Ni som gjort ett band runt överarmen, taggtråd lr vad som helst, vad gick det på? Funderar på att överraska min pappa rejält o betala en tatuering till honom men vill veta vad det kan kosta ungefär.

Har fått en siffra runt 1000, stämmer det?

Tack =)   ./Lisa

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

Gluskap
0

Nja, det beror ju helt på hur lång tid den kommer ta. Runt 1000:- brukar tatuerarna ta per timme.

Saga85
0

Sånt där kan ju skilja rejält åt beroende på hur stort/brett och hos vem man gör det. Det bästa är att gå och fråga tatueraren.

LisaF
0

uppskattning om tid då för ett band då ?

/ Lisa

Tina-A
0

Det beror jättemycket på vart du bor också! Min tatuering är bara typ.. 3x3 cm ungefär, kanske 4x3. Den tog 10 minuter och kostade 1.000! Ett band lär ta mycket längre tid och det lär gå åt mycket mer färg.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

LisaF
0

Jag bor i Jönköping,

men jag funderar på o gå in o fråga tatuerarna. Kanske är bäst.. Men vissa är väl dyrare än andra antar jag, därför jag ville veta lite vad Era kostade Glad

/ Lisa

skrellet
0

allting är relativt. alla tatuerare kommer ge olika pris på det. omöjligt att svara på :P

elyse
0

Var beredd på ett par tusenlappar.

mandariiin
0

men allt beror ju på vad för sorts band det ska vara. om det bara ska vara ett streck blir det billigt. om det ska vara en realistisk taggtråd med skuggning m.m. blir det dyrare. ska det vara ett band med t.ex. färgglada blommor så blir det ännu dyrare.

Tina-A
0

Men även om det är 1 streck runt armen bara kan det gå på över 1000. Min vän tatuerade in ett "E", det är nog ungefär 1,5cm högt och lite mindre än 1 cm brett.
Det kostade 1000, och det tog väl en 3 minuter eller så.

I Stockholm dårå, här är det lite dyrare verkar det som.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

LinnB
0

#9 Hoppsan! Det lät väl lite väl. :o

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

LisaF
0

#8 jo det förstod jag ju, och en taggtråd vore ju det bästa, men sen får man ju se lite va plånboken klarar..

#9   Ojjj det lät verkligen extremt :O  Får hoppas det inte är fullt så dyrt i Jönköping då, hehe

/ Lisa