Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 1793 ggr
regskylt
0

Intimpiercing gjord

Idag så var det tänkt att jag och Fnuha tillsammans skulle pierca oss. Men av div anledningar så blev det inte så.. Så jag åkte med min dotter på 15 månader och drog me dmig en kompis i Linköping, till Federal och gjorde en Vertical Hood-piercing.

Det gjorde ont som &#%¤ men smärtan gick faktiskt över bara någon minut efter att det var klart. Känns jättebra!

Får se hur läkningen går. Är lite nervös då jag alltid har problem med piercings.. Önska mig lycka till! Glad

ZaraC
0

Åh satan va ont! Är du inte rädd att det ska bli nåt knas med allt det där andra, du vet ;) Håller tummarna att den läker ordentligt!

Jag tycker ju en christina skulle vara ypperligt snygg, men jag är livrädd, och tänker på allt med mens och det, så då fegar jag ur ;)

regskylt
0

#1 allt andra….? Jag är trött och seg :P

Meddo
0

Lycka till :D

LinnB
0

Wehey! Jag är återigen avis. Skrattande Det är en skitsnygg piercing. Hoppas läkningen går bra för dig! 
Du får uppdatera oss efter vägen. Jag vill göra en själv, men är lite skraj för hela läkprocessen.

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

regskylt
0

jag ska uppdatera hur det går :)

Aviendha
0

Grattis! Läkningen kommer nog gå super, man läker ju riktigt bra i de regionerna, en fördel vi förvärvat oss genom barnafödandet genom tiderna ;) Min läkte så snabbt att jag knappt fattade det själv och har aldrig krånglat det minsta.

ZaraC
0

#2 Haha, jo jag tänkte på känseln där ;)

Jenahbella
0

wuhu! grattis lowe!! :) får se när jag kan göra min, hoppas på snaaaart! :)

DesireEsmeralda
0

Vad kul! Det är jättesnyggt! Glad Läkningen behöver du nog inte oroa dig för. Gjorde min 1999, tog två veckor att läka helt och hållet och den har aldrig krånglat. Och jag har normalt VÄLDIGT dåligt läkkött (vitaminbrister mm)… 

#7 När det gäller känseln, så ska det inte vara några problem alls (fast det kan nog någon som är piercare svara bättre på), förutom möjligen att man kan få mkt mer känsel (vilket jag fick). Man gör ju inte piercingen genom klitoris, utan genom huden som ligger framför =kappan.

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

Aviendha
0

#9 Jag fick då rakt inte mer känsel, kanske tom lite mindre :P Men det förtar inte "lyckan" den gett mig ;)

DesireEsmeralda
0

#10 *ler* Nej, det är klart att det är olika. Har några vänner som gjort den under åren och ett par har haft liknande erfarenhet som mig, medan de flesta inte har märkt någon skillnad alls - förutom att de känt sig snyggare "där nere"…Flört Mindre känsel har jag däremot inte hört nån nämna förut. Men jag skulle nog, som du, tycka att det var värt att ha den ändå. Tungan ute

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

Aviendha
0

#11 Ja, man var ju helt klart tvungen att lära sig en ny "teknik" :P Fick faktiskt lite svårare på den fronten, men jag är faktiskt tom stolt över utseendet så det väger upp flera gånger om! ;)

RuiXue
0

Yay! Vad kan man säga annat än grattisSkrattande Den kommer nog läka på nolltid. Koksaltlösning är ens bästa vän ocksåOskyldig

Jennie

mandariiin
0

fick helle rinte någon förändrad känsel… :(

ne jag hålle rmed om att den gjorde ont som datan att göra! haha

regskylt
0

det går bara bra med piercingn. trrivs med den också redan :)

RuiXue
0

Intimpiercingar ger verkligen ett lyft för självkänslan^^

Jennie

regskylt
0

#16 hehe har hört det. får se om min ger något lyft! kanske ska göra en till ovanför den jag har, jag har tydligen "bra" med plats för det.. sa piercaren.

regskylt
0

piercingen börjar kännas ganska läkt faktiskt redan nu :)