Silicontunnlar säljes!

pris för dom svara 16mm?

Vill mest bli av med dem, så 100 kr inkl frakt?

då vill jag ha dom, men jag måste få ihop pengar först. men håll dom gärna, och skicka över konto nr via PM, så hör jag över mej direkt när jag har pengar. men det borde inte ta allt för många dagar tills jag har pengar.

du vill inte byta mot något som jag säljer?

Nej, tyvärr "/

då fixar jag pengar så fort som möjligt :)

då var 16mm paret sålda, men finns fortfarande 18, 20 0ch 22!
Och varför hade du inte 12 mm då :) hehe
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Åh, du är försent ute, hade faktiskt ett par för ett tag sedan :P

#8 för att jag säljer ett par 12mm silikon tunnlar :P
#9 Hehe, vilken osis.
#10 Ja just det. Du gick ju från 12 till 16 nu va? Är dem svarta?

japp, svarta 12mm, 2st. kika i min tråd. ;)

Har även ett par svarta i 24mm!

Har nu 16, 18, 20, 22, 26!

vilken färg på 16mm?

nej, just det, 16 mm, har jag ju inte alls kvar:P

Är det lätt att töja med silicontunnlar?

ja, enligt mina erfarenheter iaf :)

Jag har 20 mm nu, vill töja till 30 mm, skulle det funkar bra då alltså? :)

jag har börjat töja med silicon senaste tiden, och det funkar toppen! enda nackdelen är väl att i mina öron så blir dom inte fullt stora. så när jag töjde till 16mm med silicon och sen skulel sätta i metall tunnlar så var hålen lite för små.

Jaha illa…

I´m so sorry, men varje gång jag läser rubriken så läster jag "Silicontuttar säljes" vilket får mig att kolal tråden v a r j e gång.
Hur känns de att sova med? siliconTUNNLARNA alltså?
Funderat ett bra tag på att skaffa men tycks vara lite kinkingt att få tag på i min storlek hip som happ (har iof hittat men så kostar de därefter)
- No bird soars too high if he soars with his own wings -

Dom är otroligt sköna! väldigt tunna och lätta. sen oxå att dom är mjuka är toppen!

18, 20, 22, 26 och 28 finns!

Alltså jag har funderat på det här med att sova med silicontunnlar i… Händer det aldrig att om man ligger på sidan att tunnlarna är så mjuka att de liksom knycklar ihop sig och åker ur hålen?

Nej, de sitter jättebra på plats (iaf den varianten som jag säljer, finns olika) men är däremot mjukar att ligga på än andra pluggar. Alltså bekvämare, men inte sämre.

Vilka storlekar har du kvar?

18,20,22,26, 28

Vad skulle du vilja ha för en 22a en 26a och en 28a? Eller säljer du dom bara i par?
Jag tycker silicontunnlar är bättre än stål/titan när det gäller att sova med dem. Mina ståltunnlar åkte ut lite då och då medan silcontunnlarna sitter där dem sitter. Och otroligt sköna är dem också :)

22:orna är inte kvar längre, men 26 och 28 är. jag säljer de helst i par. I par tar jag 100 kr/paret inkl frakt, men vill du ha bara 1 då blir det 70 kr styck, inkl frakt.