Annorlunda navelpiercingar
Kan inte folk med lite annorlunda navelpiercingar (flera hål eller väldigt stora/speciall smycken) lägga ut bild här?
Om man googlar får man nästan bara fram standardpiercingar tyvärr.
Vet inte om det här finns redan, i så fall ber jag om ursäkt. Jag har letat men hittar inte.

jag har tyvärr ingen bild….men min ligger på tvären…. hålet är ovanför naveln och ja har en ring me kula i….
Att den hamnade där är för att min navel står ut lite granna så jag inte kunde ha den som "vanligt" då, på den tiden (98) var jag jätteovanlig
fast är ju knappast det längre me alla tokiga piercingar som finns idag 

www.bme.com här finns massa bilder på vanliga navelpiercingar, större projekt och töjda navlar m.m. :)
#1: Du får väl ta en bild :D
#2: Tack, det var en bra sida!
Åh hjälp! Fanns några skräckbilder därinne med ;)
Jag måste faktiskt säga att jag inte tycker det är speciellt snyggt med navelpiercingar på män, det känns som en väldigt tjejig piercing för mig och att se en hårig hårig mage med en navelpiercing och glittrande smycke kändes inte riktigt rätt, hahaha!
#4: Haha, håller med. Det var rätt många bilder där som man avstod från att titta på. Navlar kan vara mindre snygga också! :P

urrrk! en del va…sådär….inte vackra 
#3: ja rusar till kameran 
#5 haha, ja det fanns mycket nytt att upptäcka där inne ;)
haha. shit, vad många olika det fanns där, en del mindre snygga men. Haha :) Navelpiercingar på män är väl sexigt? ;) håller med om att navelpiercing känns som en feminimpiercing
Jag tycker det kan vara snyggt med nacelpiercingar på män… Men då ska det vara en snygg mage de sitter på! :P
#9 sant! vissa magar är inte gjorda för piercingar :P

#11: Snyggt!

tack:)

jag har likadant som #11, fast emd svarta stavar.

#11 vill oxå ha!!!

hehe. det är fint, dock har jag plockat ur mina, men är sjukt taggad på att göra om det.
#11. Så hade jag det också så snyggt att ha det så, men fick plocka ut då jag fastnade i allt hela tiden. ;P

#15 Den var annorlunda, men väldigt snygg! Häftigt att den inte migrerat när det sitter som den gör också. :)
#4 Måste hålla med, nej jag skulle inte kunnse en mn/kile med navelpiersing, inte snygg. Tycker den är mer "tjejig" :)
Jag tycker det är fint med navelpiercings på killar faktiskt tycker inget är extra kvinligt och annat extra manligt, däremot finns det piercinga rinte killar kan ta som tjejer och tvärtom. ;P

#19 tack
den sitter ovanför naveln…o då..på den tiden (98) så höll de på o få spatt när jag sa jag ville ha den så…. har till o med blivit utskälld på barbarella för placeringen
me tanke på alla konstiga piercingar som finns idag så skulle de nog knappt reagera på hur min ser ut om ja kommer o visar upp den….
däremot är det inte lätt att hitta smycken som e snygga till den…
Den sitter på exakt samma ställe som när jag gjorde den och den har gått igenom 2 graviditeter med. Att den inte emigrerat är ja mycke gla för…älskar min navel