Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttöjning
Läst 3218 ggr
Adolfssonn
0

10 mm töjning ?

ställde en fråga för nån dag sen om nån hade 12 mm nu undrar jag om det är nån som kan visa bild på 10 mm töjning, kan nämligen inte bestämma mig vilken storlek jag ska ha !

Zadeira
1

Men om du ändå funderar på 12mm kan du ju töja till 10mm och se hur det ser ut, sen bestämma om du ska sluta där eller töja till 12 mm istället?

Aviendha
1

Bilder vet jag ärligt talat inte om de kan hjälpa dig så mycket. Allas öron är olika formade och i olika storlekar, och i förhållande till frisyr, val av smycke, ansiktsform osv så kan samma storlek se perfekt ut på en person och för stor/liten ut på en annan.

Mitt råd är att töja sakta och försiktigt, stanna upp och känna av om det är lagom eller om du bör ha större.

oblivionocean
0

#2 precis, jag har tio i mina öron nu och dom ser banne mig gigantiska ut.

Mihr
0

Jag håller med de övriga som skrivit här, töj till tio och sedan märker du om du vill ha tolv. vem vet du kanske vill ha 14.. eller 20 :)

- No bird soars too high if he soars with his own wings -

Adolfssonn
0

nu var det ju inte redigt så jag menade !!, Jag har 8 mm nu och jag vet att jag inte vill gå högre än 12mm , jag ville bara se bild på en 10mm !!, så att jag vet om jag ska beställa 10mm eller 12mm, om jag inte vill töja mer än 10 och har köpt en 12:a då är det ju bortslösade pengar !!, så jag tror att några missförstod …..

mandariiin
0

#5 Snälls sluta med utropsteckan. Det ger en bild av att du skriker, och medför dålig stämning.

grejs
0

#5 Men köp bara upp till tio mm först och sen när du töjt dit så vet du om du vill fortsätta eller inte. Varför har du så bråttom att köpa allt på en gång? Dessutom så ser ofta olika storlekar olika stora ut i andras öron än dina egna. Det beror helt på hur stora snibbar man har, tycker jag.