Tips på snygga blommor!
Jag ska boka en tid för tatuering så snart som möjligt för nu är jag grymt sugen! Jag är inne på att göra en ganska stor tatuering på sidan av kroppen. Vill gärna ha något "slingeraktigt" med blommor och vill då ha blommorna i färg och resten svart. Finns jättemycket snygga tatueringar på nätet som jag skulle kunna tänka mig att utgå ifrån men jag är inte helt säker på vilka blommor jag vill ha?
Har ni tips och bilder på snygga blommor? Gärna bilder på snygga tatueringar också, kanske eran egen?
Allt är välkommet ! 
Jag kom och tänka på liljekonvaljer, men om du vill ha stora blommor med färg passar dom nog inte så bra till din tatuering… Min nästa "underbara" idé var förgätmigej, men även dom är ju väldigt små och passar nog inte så bra… Änglatrumpeter skulle jag kanske kunna tänka mig passar, enligt mig är dom väldigt vackra och lite annorlunda från den traditionella blomman, men mina blomkunskaper är väldigt begränsade, så det finns säkert massor med andra vackra blommor, vilka jag bara inte råkar känna till ^^
Medarbetare på Fantasy. Försöker även underhålla på pipiga bloggen.
Jag har tre hibiskusblommor tatuerade på ryggen. Googla på olika sorters blommor, tycker jag.
Gå till biblioteket och låna böcker med blommor, det bästa är böcker med tecknade blommor i färg, inte bilder. På så vis ser man mycket bättre hur dom skulle se ut som tattuering.
Sajtvärd på Iller.ifokus