Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 24730 ggr
Meddo
12

Tips på snygga blommor!

Jag ska boka en tid för tatuering så snart som möjligt för nu är jag grymt sugen! Jag är inne på att göra en ganska stor tatuering på sidan av kroppen. Vill gärna ha något "slingeraktigt" med blommor och vill då ha blommorna i färg och resten svart. Finns jättemycket snygga tatueringar på nätet som jag skulle kunna tänka mig att utgå ifrån men jag är inte helt säker på vilka blommor jag vill ha?
Har ni tips och bilder på snygga blommor? Gärna bilder på snygga tatueringar också, kanske eran egen?
Allt är välkommet ! Skrattande

ZaraC
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag lägger ut en bild på min egen som jag är väldigt förtjust i :) haha, annars vet jag faktiskt inte, liljor är ju väldigt popiis och vackra blommor :)

Shanea
0

Jag kom och tänka på liljekonvaljer, men om du vill ha stora blommor med färg passar dom nog inte så bra till din tatuering… Min nästa "underbara" idé var förgätmigej, men även dom är ju väldigt små och passar nog inte så bra… Änglatrumpeter  skulle jag kanske kunna tänka mig passar, enligt mig är dom väldigt vackra och lite annorlunda från den traditionella blomman, men mina blomkunskaper är väldigt begränsade, så det finns säkert massor med andra vackra blommor, vilka jag bara inte råkar känna till ^^

Medarbetare på Fantasy. Försöker även underhålla på pipiga bloggen.

elyse
0

Jag har tre hibiskusblommor tatuerade på ryggen. Googla på olika sorters blommor, tycker jag.

JossanH
1

Gå till biblioteket och låna böcker med blommor, det bästa är böcker med tecknade blommor i färg, inte bilder. På så vis ser man mycket bättre hur dom skulle se ut som tattuering.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Meddo
0

Tack för alla tips ! :)
JossanH , bra idé ! Har snart letat mig tokig på nätet och det känns som att desto mer jag hittar desto mer osäker blir jag ?
Just nu lutar det åt liljor, men jag vet inte? Lägger upp några bilder här som jag är lite sugen på :) Inte likadana, men liknande typ ^^

Meddo
0

Och denna. Har tänkt ha blommorna i färg och resten svart.

Meddo
0

Gillar även den här, shit , hur ska man kunna bestämma sig ? :D