Rook lr industrial piercing
Jag har värsta beslutsångesten för funderar på göra en Rook lr Industrial piercing, om jag gör typ Industrial e jag rädd att jag får typ en bråsk knöl haha, skulle va tacksam med tips och lite bilder om nån har nån utav dom piercingarna :)
?

Gör båda vetja. ;)
Nej, men jag kan tyvärr inte hjälpa dig då jag inte har någon av dom… hoppas någon annan kan komma med bilder eller så. :)
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
nja räcker med en av dom :D

en rook är ävend en i brosket, så det är lika stor risk för "brosk knöl" där. håller själv på och bråkar med min för fullt just nu. och det är den värsta brosk piercingen jag någonsin haft! (har ca 5-6 till i brosket…)

#5 Den är verkligen sjukligt snygg. :)
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
grejs: den var verkligen sjukt snygg ! :) e en sån svår att läka igen lr läker den igen ? ont att ta där?
rook är sjukt snyggt! :D

#5 & 7 Ja visst är den snygg! :D
Ja, som de flesta broskpiercingar kan den vara ganska svårläkt och ta lång tid. Men jag har inte haft några problem med ärrvävnad eller "broskknölar", däremot lyckades jag få en rejäl infektion när den var ganska nygjord. Det var skitjobbigt, men när det väl gick över så gick läkningen bra.
Även fast den vart läkt i över ett år så blir det ibland lite ömt när man sover på örat på natten, fast jag har kommit på att det känns mindre om jag vrider in staven mot huvudet liksom. :P
Och nej, jag tyckte inte den gjorde särskilt ont att göra, däremot tog det lite längre tid att få tid staven och kulorna eftersom det är så lite plats och väldigt pilligt.
ska snart beställa tid för en rook :D nervös !

Kul! :) Visa bild sen när du gjort den!
absolut :)

#9 haha, kaninte annat än hålla med om det där hemska pillet med att få dit kulorna :P