Dagen-före-pirr
Imorgon är det dags för ännu en tatuering, och det pirrar gott i hela kroppen. Var länge sedan jag satt under nålen senast, 2½ år sedan tror jag bestämt.
Fick plötsligt en såndär fånig nykärpirrkänsla. Vet inte än hur motivet kommer bli. Var inne idag, men han hade inte målat upp något. Pratade dock lite mer om den och blev tillsagd att komma dit en timma i förväg. Pirr pirr pirr.
_No way! Yes way!

Spännande! vad och vart blir det?
Åh, jag är avis i massor!! :)
Paulina

Pirr! Hoppas allt går fint idag. :D
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Pirr på högsta nivå! Snart åker jag!
Ska göra kirskål (ogräs) med en text inbäddad - reinkarnerad exakt som förut. Och ett par gråsuggor som kryper runt bland bladen. Den ska sitta på överarmen och är möjligtvis början på en halv sleeve.
_No way! Yes way!
Heja Saga! Jag vill också! Vill se bild sen, och i verkligenheten också såklart ;)
/Christine
jag är fan pirrig jag också och min tid är inte förrän tisdag nästa vecka, men jag har fortfarande inte kommit underfund med hur jag vill ha tatueringen riktigt. Det pirrar ! Förresten, lycka till ! :)
Det låter som en tatuering jag absolut vill se :D Hoppas det vart bra idag då..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Bild kommer senare, armen är inplastad, blodig och geggig. Ingen rolig syn ;P Jag har faktiskt inte märkt av att jag blött vid tidigare tatueringar, men idag när jag kom hem var det ett blodlager i plasten.
Gick dit, dissade skissen, begav mig iväg någon timma, kom tillbaka och tnkte först dissa igen, men ångrade mig. Detta är helt klart en början till en sleeve. Ska ta kort på den imorgon, skriva ut en massa bilder och skissa förslag.
_No way! Yes way!
Texten blev inte inbäddat, utan över och under bladen.
_No way! Yes way!
Ah.. Jag väntar med pirr på bild då :) haha..
Christine - du får till och med peta på den om du är snäll. Och när den slutat gegga sig.
Lisette - Det är faktiskt tack vare bodyarts länkar som jag hittade typsnittet till texten, så du kan ju ta lite ära över det 
_No way! Yes way!

Nice. :) Ser fram emot bild!
Åh, jag vill se! Sluta gegga nu :)
Paulina
#11 Haha.. Ja tack du :) Jag tar åt mig all ära ;)
Fast nu vart det än mer spännande.. jag vill se vilket typsnitt du använt :)
Den är f.ö. riktigt varm nu, min axel. För att citera en viss rik tjej - That´s hot!
Tatueraren skrämde mig när han under sittningen erkände att han var dyslektiker och hade råkat tatuera in "sannignen" på en (fast han hade bett denna att verkligen dubbelkolla före).
_No way! Yes way!
#15 Scary! 
Paulina
#15 Hahaha… Härligt att höra det från sin tatuerare :D Men jag hoppas du tittade både en och två gånger i spegeln före då ;)
Och ja, det känns ungefär som man får feber i tatueringen. Men du får väl ta det som en värmekudde i kylan utanför ;)
Tja, han var åtminstonde ärlig
Jag kan ju erkänna att jag direkt slängde en blick ner på den intatuerade texten, även då han bara hade skissat av det jag skrivit ut.
Jag värmer min frusna hand på tatueringen - prima 
_No way! Yes way!
Lägtar efter bild! ;D
Woho, jag får se imorron live!
/Christine
#15 Min tatuerare berättade att han skrivit "Born to loose" istället för "Born to lose" - på en killes hals! Killen tyckte dock att det var roligt och det var ju tur… Det är nog viktigt att ha en skiss på allt och godkänna den först, som du skriver.
Gaddningen har sluppit sitt plastfängelse
Nu sitter jag mest och längtar tills den är läkt och jag funderat lite mer på hur den ska byggas på. Sedan blir det dags för en ny tid.
Har funderingar på om det går att ordna ett snyggt trassel med stjälkar och rötter, som binder/håller fast ett ankare och ett hjärta - på andra sidan armen? Äsch, vet inte än. Det tåls att fundera på.
_No way! Yes way!
Den är så fin! Gillade verkligen dn gröna färgen, den var så klar nu när den är nygjord ;)
/Christine
Jag gillar! Gråsuggorna blev jättebra bland löven!
Paulina
Ah, vad mysig! :) Vad står de där nere? :)

Lookin' good! Älskar gråsuggorna. :)
Tackar. Blev nöjd med de lite "barnsliga" gråsuggorna - det är ju en "barndomstatuering".
Lisette - det står "reinkarnerad exakt som förut". En bob hund-låttitel. Tycker den sammanfattar barndomen bra. Varje dag som den andra, men man var nöjd ändå och tänkte inte så långt framåt. Önskar man kunde ta dagen som den kommer även som vuxen.
_No way! Yes way!
Hehe, jaa det är en bra text :) Det skulle man önska jaa.. ens största problem var ifall en leksak gick sönder :D Men nästa dag mådde man ändå bra igen, för så jävla viktigt var det ändå inte :)