Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 3645 ggr
[WeepingWillow]
0

Ny tattoo

Nuså blir det äntligen en tatuering igen imorrn! Jag har längtat sen i somras :D Kl 12.00 imorrn startar gaddningen wohoo! Det ska bli ett porträtt av Johnny Cash i black and grey me en låttitel under bilden. Kommer bli sååå snyggt Tyst

ChristineL
0

Oh! Johnny! <3 Härligt, måste få se bild sen! :D

[WeepingWillow]
0

#1 Självklart! :) Det blir en äckelbild först när den är ny o blodig o fin haha o sen uppdatering när den är liite finare.

Aviendha
0

Oh, Cash, my man! Ska bli spännande att se :)

[WeepingWillow]
0

Yep :)

Jag har redan glömt hur smärtsamt det va förra gången haha, det va mestadels dagen efter som va ont.

ChristineL
0

Äckelbilder är bättre än ingenting ;) Vad blir det för låttitel? Minns någon här skrev I walk the line, det kanske var du? Himla bra val tycker jag! Själv är jag sugen på Ring of fire ;)

[WeepingWillow]
0

#5 Ja det va kanske jag för det är den låten jag ska ta :) Jag valde mellan ring of fire, I walk the line, man in black o It ain't me babe men eftersom att det va filmen walk the line som gjorde att jag fick upp ögonen för cash från början så fick det bli den :) Texten är ju faktiskt rätt fin me.

Aviendha
0

Bra val! Walk the line har ju fler betydleser om man vill det, gillar det ;)

Jenahbella
0

åh de kommer bli supersnyggt! jag verkligen älskar cash med så ska bli superkul att se hur de blir! :D

Liss
0

Spännande, spännande.. Ser fram imot att se bilden. Det låter som att det kan bli en riiiktigt snygg tatuering :D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[WeepingWillow]
0

Ja, jag börjar nästan bli lite pirrig nu hehe. Bara tatueraren är bra på portträtt så kan det bli hur snyggt som helst! O han är skitduktig så det ska nog inte va nått problem :D Min ängel på armen gjorde han precis som jag ville ha den.

Jenahbella
0

#10 vart och vem e de du tatuerar dig hos? :)

[WeepingWillow]
0

#11 På Pistolero i Borås, Jörgen heter han men nu har jag glömt efternamnet. hemsidan är www.jorgentattoos.com där kan man kolla lite :)

Jenahbella
0

#12 okej, tack :)

[WeepingWillow]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sådär då va det klart :) Är mycket nöjd!

Moonchild89
0

Wooow =O Snyggt!

/Moonchild89 👻

Jenahbella
0

WOW! förstår att du e nöjd! skitsnyggt!

[WeepingWillow]
0

Ja killen är ju sjukt duktig!

Jenahbella
0

ja verkligen :) riktigt fin bild med :)

[WeepingWillow]
0

Fan va äckligt det ser ut me det där blodet längst ner i plasten haha, vad man gör me sig själv egentligen :P

Jenahbella
0

haha:D jaadu, jag blödde massor när ja gjorde en av tatueringarna på armen då va de en liten tjej vid sibylla som frågade sin mamma vad jag hade skadat mig för :P

[WeepingWillow]
0

#20 Haha! Ja men det är ju det man gör, det tar lång tid, gör ont när man gör det o efter men man gör det ändå för det är fint :P Gör ju skitont när dom går över samma område om o om igen o så torkar me pappret!

Men detta va ju verkligen ingenting i jämförelse me underarmen, den svullnade ju upp till dubbel storlek, gav mig frossa o brände som en brännskada i 3 dagar el nått.

[jenkass]
0

oh ja jörgen är duktig faktiskt! håller själv på å pillar på en skiss med just johnny :)

[WeepingWillow]
0

#22 Jaså va roligt :) han gör sig bra på bild haha.

Liss
0

Fy fan så ruskigt snygg, rent ut sagt! Det var en duktig tatuerare det! :D Älskar den!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jenahbella
0

#21 vill man va fin får man lida pin ;) haha :D

men uss då hoppas de inte blir så nu iaf då! :)

[WeepingWillow]
0

#24 Tack :) Ja han är helt otroligt duktig, blir lika imponerad varje gång. han gör dom rätt snabbt me.

#25 Nä det tror jag inte, den är inte svullen än iaf o svider bara litegrann. Är inte alls lika känsligt där som underarmen.

ChristineL
0

Snyggo! :D

regskylt
0

snygg! vem har gjort den?

Jenahbella
0

#28 jörgen på Pistolero i Borås :)

[WeepingWillow]
0

#29 Tack för att du svarar åt mig haha :P Står ju iofs längre upp hehe.

regskylt
0

ah, missade det fast jag bläddrade igenom tråden två ggr :P

Jenahbella
0

haha jag svarade just för att de stog längre upp hehe :D 
lowe har du inte glasögonen på dig ;)

regskylt
0

#32 faktiskt inte :P

Jenahbella
0

#33 haha ;)

[WeepingWillow]
0

Haha :P

Aviendha
0

Sweeet! Den ska du vara stolt över!

Thorsson
0

Dock gillar jag inte tanken av att ha glad pack över tatueringen… Men gaddningen var dock hemskt snygg! :)

[WeepingWillow]
0

#37 Tack :) Det är tatueraren som sätter på gladpack för att skydda den mot smuts o bakterier när den är nygjord ju så det inte blir infekterat. Jag brukar ta bort det efter nån timma när jag kommit hem så den får torka till lite o inte kladda för det blir ju en del blod, färg o klet i plasten som rinner ut :P

Pyssel83
0

Ja, den var verkligen super snygg. Förstår att du är nöjd med den.

Jenahbella
0

#37 plasten e till för att den ska hållas fuktig längre så man slipper smörja den första dagen å dra in smuts i öppna sår. så gladpack e bra för tatueringen :)

[WeepingWillow]
0

# 40 Jag tar dock bort det så fort jag är hemma för jag har lärt mig att man ska inte stänga in sår utan dom ska torkas för då läker det snabbare :P Gillar inte kladdet som rinner ut heller o kommer på kläder o möbler! Men ser dock till att händerna är riktigt rena när jag smörjar.

Jenahbella
0

#41 jo fast sålänge de inte är för varmt (jag fick ta bort plasten i somras när de va typ 30 grader ute) så är de bra för tatueringen att plasten är på :)

[WeepingWillow]
0

#42 Det kanske är bra hehe men mina läker fint ändå på mig iaf :)

Thorsson
0

#40. Men det samlas ju bakterier som inte är bra för tatueringen :)

clementineblossom
0

dö grym tatuering…Tungan ute