Ångrar du dig?
Är det någon piercing eller tatuering som du ångrar att du gjort?
Absolut inte då allt är väl genomtänkt här! Men maken gjorde sina tatueringar när han var ung och han ångrar dem båda.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Näej :) (varför ångra det man gjort?? det är ju liksom "shit happens" om det inte blev 100%. bättre det än gå genom livet och önska att man gjort det)
jag ångrar inte mitt motiv (på överarmen) men jag ångar att jag inte gick till min favorit studio då jag vet att dom hade gjort den 1000 gånger bättre
Nope, ångrar ingen av tatueringarna alls. ^^

Jag ångrar att jag gjorde min tatuering när jag är så pass ung och inte hade fött barn än. Hade satt den senare ändå, men had elite för brottom..
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Så som jag känner nu så ångrar jag mig inte alls. Men sen vet man ju inte vad man känner om 20 år ;)
Inte direkt ångrar, men fick jag spola tillbaka skulle jag aldrig piercat naveln.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Sara, varför tar du inte ur den då? (eros alltså)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Varför ville du inte pierca naveln om du fick spola tillbaka?
jag kanske ska svara också föresten:P
Ångrar och ångrar.. varför ska man ångra något man faktist gjort och kommer sitta där resten av ens liv.
Men som sagt, ska ändra i mitten på den i svanken.. jag var ung och påverkningsbar.. så när dem sa att den såg tom ut var jag ju tvungen att fylla ut den! Och då blev de ying och yang som inte alls står för mig öht! Så de ska jag ändra.. men annars ångrar jag de inte.

Absolut inte, jag ångrar bara att jag inte gjort fler och tidigare
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Näe inte ett dugg. Min piercin är någon mm sned men jag har vant mig vid att ha den där nu så det stör mig inte längre
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
#8 Nej, men vad jag menade var att om jag hade spolat tillbaka nu skulle jag inte gjort den, men nu när den sitter där så får den sitta kvar :) Tar ut den gör jag inte om jag inte blir tvungen. Fick ta om efter ca 1 år och det gamla hålet är ett ärr, så jag vill inte ha ett till ;)
#9 För att det känns lite onödigt idag och för det blir så fula ärr om/när man plockar ur piercingen.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
.. inte "direkt" ångrar .. men .. jag ska alfl tatuera över min ..
Sjunger inte edith piaf typ "je nais regrette rien"? 
Aldrig ångra nåt. 

Med facit i hand så skulle jag aldrig piercat naveln 2 gånger eftersom jag de inte läkt, annars är det inget jag direkt ångrar. :)

Jag ångrar bara att jag inte gjorde min tatuering STÖRRE eller mer utbyggningsbar.
Och jag ångrar att jag gjorde piercingen i naveln. Fick ta ur den när jag var gravid och det blev ett jättefult ärr.

Har plockat ur tre piercingar, men är väl inget jag ångrar för jag gillade dem medan jag hade dem. Har heller inga ärr, förutom ett!
Fastnade i sömnen och slet ut min navelpiercing, inte snyggt…. :(
#18 Aj, de lät inte alls skönt!:S

Jag gjorde min första tatuering när jag var 34 år och då hade jag tänkt på det i många år men inte vågat (nålrädd) Så mina är väl genomtänkta. Och mina piercingar i öronen kommer jag aldrig ångra =)

Ångrar gör jag väl ine men jag hade önskat att jag inte hade haft så brottom iväg då när jag snuddade på 18 års åldersgränsen och gjorde min fulpapegoja på skuldran.
Jag önskar att jag hade tänkt igenom den liiite mer men men gjort är gjort och den ger mig en anledning att besöka tatueraren för att göra något nytt snyggare över den :oD
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

nej
MVH Isnornin
Nope, ångrar ingenting. :o) Allt måste inte vara väl genomtänkt för att bli bra. Och tur är väl det. *hehe* :oD
Jag ångrar att jag tog ur min första piercing… :P
Jag ångrar ingenting!
/Christine

Aldrig i livet 

Jag ångrar inte min älskade taturting

ångrar gör jag väl inte, däremot så önskar jag nu i efterhand att texten på min arm skulle vara mindre..

ja det har jag
#30 - Vad är det du ångrar?
/Christine

min tattuering
Hmm, jag ångrar ingenting än så länge.

Angrar inget an.. Dock ar jag fortfarande ung och dum och vettefan om man inte sitter dar nar man ar 56 och tanker "va i helvete tankte jag med…"
// Amanda
Jag ångrar som någon sa innan att jag inte gjort fler tidigare :D T.o.m min tatuerare tyckte jag väntat länge haha.
Än ångrar jag ingenting! :oD Tatueringar är inget jag gör på impuls direkt så de är väl genomtänkta. Piercingar däremot…
Fast de är ju lättare att plocka bort. ;o)

Jag ångrar att jag piercade naveln, piercaren som gjorde detta åt mig var påverkad av alkohol och diverse droger(vilket jag fick veta senare). Har tagit ut den för ca 3 år sedan men det är fortfarande hål, hon satte piercingen i så lite hud att det såg förjävligt ut plus att det är snett.
Dock var hon snabb att tejpa över med skyddsplåster så jag hann ju inte se det hela förrän på kvällen.

Jag har en jag ångrar. Ångrar inte ATT jag gjorde den men jag ångrar att jag lät den tattueraren göra den.
Det var min allra första tatuering och gick till en tattuerare i jönköping för att göra den.
Big mistake.
Den är ful som fanken, fult gjord alltså.
Ångrar inte tattueringen i sig då den har en stor betydelse för mig.
Mvh
Marika "Ioma"
Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

Jag ångrar alla mina piercingar nu, känns så onödigt när jag ändå fick ta ut allt när jag började jobba. Två fula ärr runt munen är ju inte direkt kul!
Jag ångrar att jag inte gjorde min tatuering större men det är ju lätt att ordna :) Vilket jag ska också :)

Nej aldrig älskar min scarification mer en nånsin

Love em all, även om min labret far ut och in. Den är bra att ha ibland ;)
Carpe Diem
man kan väl säga att jag ångra både min labret å medusa, då jag plockat ur båda.
Jag har hittils bara en tatuering, och ångrar den inte alls. Det tog mig två år från det att jag bestämde motiv och plats på kroppen till att jag faktiskt gjorde den, så jag var verkligen säker på min sak!
Jag ångrar dock att jag piercade mig själv i naveln med en säkerhetsnål, även om det inte blev något ärr (den satt över dagen, sen på kvällen kunde jag inte röra mig så då rykte den direkt) var det fruktanvärt dumt gjort.

jag älskar min piercing i tungan och jag gillar även den i näsan, däremot ångrar jag sättet jag piercade näsan. eller ja, gjorde hål. det var med sån pistol.
Ångrar ingen av mina piercingar och inte heller min tatuering. Visst, jag kanske inte skulle gjort just den tatueringen idag men den är fortfarande en del av mig och den sitter på ett ställe som går lätt att dölja, så den medför liksom inga problem.
Piercingarna kan jag lätt plocka ur om jag skulle känna för det en dag. Ett par små hål lär man sig snabbt att inte tänka på. Jag tog ur min labret för något år sen för att jag tröttnade och det lilla märke som skvallrar om att det en gång suttit något där är inte mycket för världen. (Börjar bli sugen på att öppna upp detta hål igen, för lite tomt är det faktiskt.)
Min åsikt i det hela är: 'Life goes on!'
Kanske lite.. en initial som inte längre är aktuell..

Stör mej något otroligt på de som tatuerar under 18, var tretton år när jag gjorde min ros på skuldran. Tycker att roser kan vara jättefina men den är dåligt gjord, dåligt placerad. Fast jag ångrar den inte representerar en speciell period i mitt liv kanske kan säga att tatueringen var inte det värsta jag gjorde… Försöker just nu komma på något bra att bygga ut med!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Jag ångrar nått så enkelt som mina vanliga hål i öronen, väntade ända tills jag va 17-18 nånting innan jag tog hål o nu har jag en liten keloid på ena örat o en liten o en stor på andra! Skoj! Skulle aldrig tagit hål i öronen!!!
Ångrar inget än men jag är fortfarande jätte ung :P
Dock är jag lite butter över mina hål i öronsnibbarna.
Tog båda för första gången när jag var 12 i en salong som gör för barn men sen växte ena igen och jag gick runt med ett hål, när jag var 15 tog jag om det och då tog jag den hos en piercare och då är den ena lite större än den andre - man märker det väl inte men bara en liten små sak haha :P
#52 Du kan ju alltid töja ut den mindre, så dem blir lika stora :)
#53 Inte tänkt på det men det är så liten skillnad, köper man ett större smycke då elr? Gäller säkert bara kanske 1 mm.. när jag har ett "vanligt örhänge" i den lilla passar den bättre än när det är i det större - i det större känns det som om smycket nästan hänger :P och man ser hålet mkt tydligare än det lilla hålet.
#54 Men har inte det större hålet dragit ihop sig, om du enbart har mindre smycken i det? :)
Antagligen har du 0.8 mm i det ena och antingen 1.2 eller 1.6 mm i det andra. Så då får du ta det försiktigt om du ska töja upp det mindre. Du kan läsa om töjning där.
Men vill du ha mindre smycken så är det ju rätt onödigt att töja upp det dock :)
Jag ångrar inte mina piercingar, har dock fått ta ut två helix och en öronkant som vägrade läka och det blev inte så snygg ärr efter dom precis.. ^^
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
hum jag ångrar naveln lite nu när ja va tvungen att ta ut den. INTE snyggt :P
men jag ska göra om den så de blir nog bra sen :) hoppas ja ^^
Nej, jag har väntat länge och noga planerat min tatuering. Piercingen i näsan var spontan, men så lyckad! Jag kan tycka att det är tråkigt att ha ett ärr från min labret. Jag fick inte ha ring när jag arbetade som praktikant på en skola (elaka rektorn hade den åsikten) och den praktiken betydde mycket för mig så jag bytte till en stav, men staven var obekväm och piercingen var gjord för att ha ring, så då tog jag ut den när jag inte tyckte att det var kul med stav.

Jag ångrar mig absolut inte, men det kommer ju säkert komam den dagen då jag som 45 kanske inte tycker det är så hett med körsbär på underarmarna :D Jag hoppas inte det bara :D
#59 Jag tror att vi kommer att vara så många som har tatueringar när vi blir 50+ att ingen kommer att bry sig.
#55 Neej det har den inte för jag har läknings smycket kvar bara för jag har lite snålt med örhängen och de örhängen jag ha, brukar ramla av när jag sover.. men ska nog ta och köpa hem några fler örhängen så kanske den drar ihop sig.. (var i sommras jag tog om den)

jag ångrar….. hm….. placeringen utav mina svarta stjärnor på handlederna. jag ångrar inte att jag gjort dom, utan har mest insett att det finsn så mycket annat som jag vill tatuera på handlederna oxå. synd att vi bara har två handleder….

Jag ångrar inget, men har definitivt motiv som jag absolut inte skulle göra idag, haha…! Men jag tyckte en gång i mitt liv att just de motiven var snygga, så därför ångrar jag dem inte då jag ser mina tatueringar som olika perioder ur mitt liv.
Ångrar man något tycker jag att man ska laserbleka dem om man mår dåligt av dem! Många vet kanske inte att priset på dessa behandlingar har sjunkit väldigt mkt de senaste åren, pg a att de stora och dyra laserklinikerna äntligen fått konkurrens! Det finns en handfull privata och mindre "salonger", som tydligen visat bättre resultat då de flesta drivs av tatuerare eller tatueringskunniga. De har även (hur konstigt det än låter) mkt lägre priser på behandlingarna, då de öppnade pg a att de tyckte de stora klinikerna var onödigt dyra, och de har exakt samma lasertyp som dessa kliniker! Ni som mår dåligt över er tatuering, "Googla" och kolla upp detta, för nu kan ni laserbleka er tatuering till mänskliga priser!

Njaaaeeeaaaeeaaah. Jag ångrar att tatueraren förstörde mitt hjärta på fingret, haha?
Jag ångrar inte placering eller motiv eller så, men jag tycker det känns klart surt att det ser förj*vligt ut. Killen hade bra rykte och så, men någonting gick väl lite fel.
Annars ångrar jag ingenting. :)
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Fick lite panik efter min tatuering. Tittade på den och tänkte, shit vad har jag gjort, den kommer sitta där för evigt, tur att det inns laser ;) men det vara bara en kort stund, sen var det lugnt.
Enda piercingen som åkt ur var tungpiercingen för det var bara inte jag. Men jag ångrar väl inte direkt att jag gjorde den
Tatuering har jag ingen än, men håller på och planerar.
Jennie

jag skulle vilja säga exakt samma sak som nr 40
jag ångrar inte jag gjorde min första tatuering men att jag tog den första bästa som var ledig för att de skulle bli av ungefär..

men i efterhand gillade jag inte alls vad han gjort för den var inte alls så lik orginalet som var viktigt för mig.
funderar om jag ska försöka fixa till de eller nåt för att ta bort den vill jag ej men nåt vill jag göra med den så den känns mer rätt för mig..
nope, inte ännu, men så har jag ju bara två hål i varje öronsnibb, samt en tatuering på överarmen som bara suttit där i två dagar :)
Medarbetare på Fantasy. Försöker även underhålla på pipiga bloggen.