M-m-medusa
Hej hopp, här kommer ännu en "kom och hjälp mig"-tråd. :)
Nu går jag i Medusa-tankar. Jag har redan en labrett och tänkte att det kunde bli snyggt med en medusa till. Jag photoshoppade ihop en bild här om dagen, men idag vet jag inte riktigt. Vad tycker ni?
Jag funderar … Finns det en anledning för mig att gå och oroa mig över "jobbsvårigheterna" eller vad det nu kan bli? Min labrett ser jag som ganska neutral.. Det skriker liksom inte om den. Men att ha en medusa till ökar ju. Är det vanligt att man blir ratad ett jobb pga piercing? (om det inte handlar om resturangarbete eller liknande).
Sen funderar jag på om någon vet en bra piercare i Halmstad?
Jag har varit hos Lilla Berlin ett antal gånger och de verkar trevliga allihop, men det är inte så att jag har frågat om de är bra eller dåliga. ;) Så hur vet man? Är det rykten och egen erfarenhet man förlitar sig på?
Tack!
jag tyckte de va fint och inte alls skrikigt, men som sagt man ska nog tänka sig för.. alla arbetsgivare är ju inte så glada i piercingar!
Det beror nog mycket på vad det är för branscher du vill arbeta i, men främst från arbetsgivare till arbetsgivare.
När jag samlat mod till mig blir det nog en Medusa ändå.
Och om någon arbetsgivare skulle ha problem med det kanske de kan tåla om man har ett genomskinligt plastsmycke i - jag hörde att det kunde finnas?
Aja, framtiden får gå i sin tur.
Skitsnyggt! Go for it :) har själv funderat på medusa, tycker att det är så läckert. Yes, det finns genomskinliga plastsmycken att sätta dit, det är så diskret man kan få det. Det syns inte alls mycket, särskilt inte på avstånd.
/Moonchild89 👻
Kul att du tycker det! :D
Okej, det låter bra det. :)
Nu ska jag bara gå och intala mig att det inte gör ont fram tills jag får mina pengar och beställt en tid. *excited!*

tycker att du passade väldigt bra i det. Jag själv har haft min mediza i ca 2 år, och har haft väldigt problem med jobb pga min labrett och meduza. Är alltid tvungen att plocka ur dom under arbetstid. (Jag har jobbat inom restaurang) Och har haft fina infektioner i meduzan eftersom man byter smycke och pillar där ganska ofta då.
Go for it! Jag tycker det är skitläckert och ångrar att jag inte behöll min :(
Tack! :)
Imorgon då jäklar serni!
Nu är den gjord! Jag är skitnöjd och vet ni vad? Det gjorde inte alls ont!
Varför? Jag smorde på Emla en timme innan jag gjorde det och det fungerade otroligt bra. Jag har bara hört hur otroligt ont det ska göra att göra medusa, men det här kändes inte alls märkvärdigt. Riktigt, riktigt lättad var jag. Jag stod typ som ett fån och tänkte "Var det verkligen allt?"
Men ja, där ser man!
Men shit va snygg du blev :) Klär dig otroligt bra!
Blir nästan lite avis här va :D Har ju som sagt också funderat på en medusa men jag är skiträdd att det ska göra j*vligt ont som alla säger att det ska göra. Men då kanske Emla salva är något för mig också om det hjälpte dig.
/Moonchild89 👻
snyggt :)

Sjukt snyggt! :)
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Tack så mycket ni :) Jag är nöjd!
Det passade dig riktigt utmärkt :) snyggt, snyggt.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆