Stjärntecken
Hejsvejs =D
Är det någon här som har tatuerat in sitt stjärntecken?
Jag är rätt sugen på det, jag är skytt :)
Jag har mitt stjärntecken-tecken på skuldran. Jag är vädur.
/Christine

Där skulle jag också vilja ha min ifall ajg gör den.. Gjorde det ont? Jag har en tatuering sedan innan på benet och på vissa ställen kändes det enormt mkt. Du har ingne bild du vill visa? :)
Jag har funderat på det ibland. Men inte tecknet som symboliserar stjärntecknet, utan själva stjärnbilden. Har en vän som gjorde karlavagnen i stjärnor, riktigt snyggt.
_No way! Yes way!
Jag har det inte, men funderar på att väva in det i någon annan tatuering i franmtiden, om den inte hamnar bakom örat då. Tycker mitt stjärntecken ser bra ut och passar mig bra sm person så ;)
#3 Det var en cool idé =)
#4 Den var annorlunda, måste visa den för killen (också oxe) som går i dessa tankar, och jag tror han skulle gilla din idé som inspiration =)
Paulina
#5 Tackar!
Alltid skoj att kunna inspirera någon när man själv bara "snor" en massa inspiration från andra! haha! ^^

Jag är också skytt och har tatuerat in mitt tecken bakom örat =)
jag gjorde mitt (jungfru) i nacken i fredags tyckte det var riktigt skönt. emellanåt känndes det som när man kliar för länge på samma ställe.
#2 - Kan visa bild när jag hamnar vid min dator igen :P Ont gjorde det inte, ondare på revbenen :P
/Christine
Min syster har tatuerat sitt sjärntecken på handleden :) Riktigt fint.
Har ingen bild på just den men här är en länk på den hon gjorde ;)

Jag har symbolen för kräftan tatuerad högt upp på högra skinkan…

jag har en skorpion tatuerad,ett skorpio m tecknet då..
vill göra stjärnor som skorpionen från himlavalvet då..
Jag hade tänkt göra vädurtecknet på skuldran. Men jag slutade upp med att göra Tro/hopp/kärlek ihopvävt i stället :) Fast om man tänker riktigt länge kan det nog se liiite ut som vädurtecknet också ;)
Inte världens bästa bild dock, den är nog sex år gammal. Men den enda jag har :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Killen har sitt på underarmen.