Jag drömde...
… Att jag fick en tatuering i present, hux flux så satt den bara där. Damn, det var så snyggt! Old school körsbär på benet, sedan körsbärsblomblad som singlade ner från benet mot foten där det var både dödskalle, rosor och svalor. Och klara färger överallt! Lite kul eftersom det egentligen inte är min stil med massa färg, men åh, vad det var vackert! Och varför ska det vara så svårt att återberätta drömmar? :P
Suget efter en till tatuering har ju knappast blivit mindre heller :P
/Christine
haha! :P ja är man inte sugen innan så blir man de! jag brukar me drömma om snygga tatueringar ^^ men en gång drömde jag at jag hade gjort en riktigt ful en, va tvungen att kolla fyra fem ggr när jag vakna så att den verkligen inte satt där :P
Åh… Den låter fin åtminstone! :D haha.. Undra om det där ska betyda någonting. Jag har också drömt om att jag gjort både tatueringar och piercat mig. Både bra och dåliga drömmar, kan jag ju tala om :) Men drömmer man om det, för att det är de enda man tänker på om dagarna ?:P
Men det är bara att du kör då Christine ;) Du får bryta färgbarriären någon gång också. Jag hatade färg förut ;P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Ja, den var jättefin! Tänk om färgerna kunde hålla sig klara föralltid! :D
Oh, ja, mardrömmar om tatueringar har jag också haft, minns den veckan innan jag gjorde fenixen. Jag gick inte till studion för att göra just den, men tatueraren började göra den på benet istället, intill mina delfiner, så intrycket av dom totalförstördes och jag blev helt knäckt :P Dumma drömmar…
Men, planerar besök till en studio på måndag ;)
/Christine
Haha, jaa det minns jag att du berättade om - innan fenixen :)
Åhh… vad ska du boka/göra ??? :D
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Jag vet inte om jag ska boka eller inte, är sugen på att göra siluetten av en varg, på insidan av vänstra ankeln så den blir inte så stor (för det har jag inte råd med :P), jag har ju definerna på utsidan så tanken är att vargen ska matcha. Jag har en bild av den i huvudet iaf :)
/Christine