Tounge Rim
Är det någon som har en? Finderar nu på att göra en till piercing i tungan och kan inte bestämma mig om jag ska ha den andra bakom den första eller om jag ska ha en liten tunn ring i sidan. Har haft svårt att hitta bilder. Någon som har fina bilder på det?

Här finns det bilder på flera tungpiercingar samtidigt. Men om man har en ring på tungan, blir det inte så att man lätt kan bita på den och förstöra tänderna?
- Medarbetare på studier.ifokus
Inte än ;) Min sitter så långt fram så placeringen blir bakom denna för min del.
Paulina

Hmm, hittade inte ngt som liknade vad jag vill ha…
Hur har du tänkt dig?
Paulina

En väldigt tunn ring på sidan men ganska långt fram på tungan. Har 0,8 mm i öronen och skulle nog vilja ha samma i tungan. Diskret. Annars en till bakom den jag gjorde nyss.

Har dessutom fått tid för en ny tatuering 19e december ;) i tyskland där jag gjorde mina tassar som behövs fyllas på. Blir datumet då Cliff och Cathy (illrar) föddes med deras initialer. Cathy har ju inte kommit tillbaka så jag vill ha ngt för henne.

Ring är ganska hopplöst att ha i tungan oavsett hur smal och hur långt fram du sätter den så kommer det att skava och irritera men framför allt så stimulerar det salivutsöndring så man går och i stort sett dreglar hela tiden. det bara "sprutar" saliv;)

Hehe, låter inte så lockande ;) Gör kanske en till bakom den andra istället då. Ska prata med min piercingkille. Blir bröstvårta först ändå-

Dom som hade jätte många i tungan på bilderna hur kan dom ens prata :O eller äta nått. Tjejen där hade ju 5 st! Måste vara skit jobbigt att ha 5 läkstavar i munnen :/
#8 aaaautch! Det som gör sååå ont! :O
Sajtvärd på Iller.ifokus