Haha, ugliesttattoos.com
Hahahaha! Perfekt kvällsunderhållning! Tack Cilla :)
Paulina
Haha men shit va fula XD
/Moonchild89 👻
Jag mår seriöst illa av den sidan. :S Allt är fult som stryk!
Whoa! Stackars människor…
var det bara jag som tyckte att många av dom var coola/fina? Några var ju riktigt fula, men de flesta var fina.
Sajtvärd på Iller.ifokus

Jag tyckte också att det fanns några som inte alls var så hemska, men ja… fanns ju några… eh… mindre fina.
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
hittade några som var ok men man undrar hur människor tänker ibland
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

De flesta var ju ganska bra gjorda. Jag tycker det värsta är när folk går runt med riktigt pissigt gjorda tatueringar, som de tror är snygga.
Jag tycker det var en väldigt underhållande sida! Indianen på sidan 3 är fantastiskt rolig, för alla utom innehavaren och tatueraren som borde få smisk.

Många var ju bra gjorda, men motiven var "fula" och det tycker jag är helt ok! Jag tycker de borde göra om sidan, och skilja på fult gjorda tatueringar, och fula motiv som är bra gjorda! Denna sida blandade ju tatueringar som ser ut som min första, med skickligt gjorda tatueringar med udda motiv!?
#10 precis. om motivet är fult men en snyggt utförd tattoo tycker jag inte den platsar där.
Sajtvärd på Iller.ifokus
#10 Håller helt med!
Tuppen som spelar säckpipa är ju för mig inte et lyckat motiv, men en bra gjord tatuering!
Paulina
Haha, "Two girls, 1-up" var ju skitkul. Vet inte om jag skulle vilja ha den själv, men tycker den var ju snyggt utförd samt humoristisk. Skulle vara kul om de delade upp kategorier lite som sagt.
_No way! Yes way!
Tyckte det fanns många roliga, tuffa tatueringar. Alla har ju olika smak inom vad som är snyggt så..
Men utöver det fanns det en del som var riktigt hemskt gjorda också för den delen.. och dem kan jag hålla med om är "fula" :D
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆