Vad skulle jag passa i?
Själv så tycker jag att jag inte skulle passa i någon piercing alls.. ;P
Men vad tror ni att jag skulle passa i? :)
(kan fixa bättre bild om det behövs ^^)
Medarbetare på Sphynx iFokus

Jag tror på medusa, jag! :D
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Fråga dig i stället vad du vill ha. Vill man ha något och är nöjd med det så bär man ofta upp det på ett bra sätt. Ett orört ansikte kan ha tusen olika kombinationer och att be mig säga en enda går inte. Säg ev en i näsvingen. Beroende på om du trivs i den eller inte så kommer det avgöra om du passar i den eller inte. Lite som när man väljer kläder i mitt tycke. Hade du haft andra piercingar i ansiktet hade man kanske kunnat svara lättare eftersom man då kanske eftersträvar symetri.
Paulina

Jag tror på en off center labret med ring i, eller medusa!
Men jag tycker inte att man ska ta det som andra tycker är snyggt, utan ta det du själv vill ha :)
- Medarbetare på studier.ifokus
Okej tack för alla svar! :D
Jag är otroligt sugen på septum men vet inte om jag vågar riktigt.. Det sägs ju att den gör väldigt ont.. Och jag vill helst inte att första piercingen gör jätte ont ;) Men sen är jag lite sugen på vertikal labret. Men är det inte en sån piercing som lätt vandrar? :)
Jag tänkte just säga Septum piercing. Men det kan bero på att jag är partisk. Jag brukar även säga off center labret, för det är nog en piercing näst intill alla kan passa i.
Annars tänker jag på monroe, checks, etc etc… det går att säga hur mycket som helst egentligen. Så jag håller med Aviendha, det är upp till dig och vad du tycker du bär upp. Att komma med ideér går visserligen, men i slutänden är det enbart upp till dig. :)
För övrigt kan jag tala från egen erfarenhet, att jag inte tycker spetum är speciellt hemskt att ta. Piercingar är över på någon sekund, så smärtan är inte direkt ihållig. Septumpiercingen gjorde inte speciellt ont, utan det var bara tårkanalerna som påverkades och tårar rinner.. men inte på grund av smärta :)
Dock fick jag göra om min två ggr, och det gjorde ont. Men annars så neeh..
Och vertikal labret kan vandra, svar ja :) Men det är en risk med alla ytliga piercings. Men så kan den mycket väl stanna kvar också. Så det är en liten chansning. Man får helt enkelt sköta den bra och hoppas på det bästa :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Okej då vet jag, Tack för svaret! :D

Hej! Jag tycker du ska strunta i piercing och tatuera dig istället, haha…. Du är en söt tjej som skulle passa i hela sleeves med fina new school motiv!

Haha, septum är vad jag tänkte skriva direkt!