Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 1715 ggr
emmeb
2009-12-10 03:18
0

Appropå ingenting...

Jag sladdade in som hastigast hos tatueraren idag och visade upp min nu läkta tatuering.
Abstinensen kom som en blixt från klar himmel: Jag vill ha flera! Lukten där inne, musiken, spänningen i luften, ljudet av nålen - jag blev snuskigt avundsjuk på den lycklige som satt där inne och skulle bli plågad. Det är helt sjukt hur något som kostar så mycket pengar, gör så ont och är så permanent kan vara så jäkla lockande.

Jag har redan två motiv i skallen som jag vill göra, det ena litet och diskret men ack så betydelsefullt - det andra väldigt stort och iögonfallande och bara helt snusksnyggt i mitt huvud.
Ick vad jag vill bli plågad igen!

Aviendha
2009-12-10 09:44
0

Välkommen in i klubben! Tatueringar borde stå med på socialstyrelsens lista över beroendeframkallande saker!

miklo
2009-12-10 16:57
0

#1. Hahaha…. Sant!

Liss
2009-12-10 17:17
0

Hehe, ja visst är det väl underligt att man blir så otroligt lockad av den speciella lukten och ljudet av nålen. Och alltid sitter det någon där inne med ett vänligt leende på läpparna, medan dem blir tatuerade. Och man blir lika sur varenda gång. - Men så vet jag ju att jag brukar sitta och le också. :P

Håller med dig Paulina :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

miklo
2009-12-12 15:23
0

#3. Jag tycker du borde köpa en billig maskin och ett agg, samt en flarra Dettol! Då kan du sitta och gasa maskinen och samtidigt  lukta på Dettolen, haha…. Det blir det billigaste sättet att bekosta ditt beroende av lukten och ljudet, då kostnaden skulle bli runt 500 kr och det räcker flera år! Nackdelen är ju förstås att du inte får ngn tatuering, men du KAN ju köra på dig själv om du vill, haha…..? Eller tycker du det var en dålig idé?

Liss
2009-12-13 01:29
0

#4 Hahah… Ja det är ju en idé ;) Men jag tror inte riktigt att mitt begär blir tillfredställt bara av att sitta och lukta och lyssna dock. Och utöver det är jag ingen hemmapulare heller :P Men annars var tanken god. ;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Saga85
2009-12-14 03:15
0

#4 Haha. Det är väl bara att kladda ner sig med spritpenna så har man en "tatuering" ett tag iaf. Om man undviker tvål, vatten och annat äckelpäckel kan den ju dessutom stanna kvar ett tag. Eller så sitter man var och varannan kväll, sniffar, låter maskinen surra och kladdar på sig själv!