Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: tatueringar
Läst 1559 ggr
Pyssel83
0

Tatueringsdags igen!!

Imorgon är det åter dags för en tatuering. Var ju bara drygt en månad sedan jag gjorde min förra. Men jag blev sååå sugen på en till, så jag tänkte att det var lika bra att passa på.

Den här gången ska jag göra ett hjärta på låret. Lite svårt att förklara alla detaljer, men det kommer inte se ut som ett vanligt hjärta bara. Utan den ska innehålla flammor, ett öga och tårar oxå. Naturligtvis kommer det en bild så snart som möjligt.

Jag är väldigt förväntansfull. Så härligt att få ge sig själv en riktigt bra julklapp.

Liss
0

Ja, det låter som en bra julklapp. Ska bli spännande att se det slutliga resultatet :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Pyssel83
0

# 1 Ja det tyckte jag oxå, man kan ju inte bara tänka på alla andra runt julen. Får unna sig själv lite oxå. Nu är det riktigt pirrigt, inte många timmar kvar nu.

Liss
0

Ja absolut. Jag la några hundringar på nya töjningar och piercingsmycken till mig själv :) Och så får jag ju lite gratis ifyllnad i januari på min sleeve. Så jag håller mig nöjd ;)

Ah, då kanske man får se en plastad, blodig tatuering snart då? ;P

Pyssel83
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja här kommer resultatet från dagen. Nöjd, men det är lite att fixa har jag sett. Men det fixar de ju bara man går tillbaka och säger till.

Pyssel83
0

Oj, glömde visst vända på den.

ChristineL
0

Vad häftig! Mycket bättre än vad jag trodde den skulle bli :D

Pyssel83
0

#6 Tack! Jasså trodde du inte på min idé??

ChristineL
0

#7 Jag vet inte vad jag trodde, men fick upp en helt annan bild i huvudet av beskrivningen :P

Moonchild89
0

snyggt! och annorlunda :)

/Moonchild89 👻

Pyssel83
0

#8 hihi oki

#9 Tack så mycket!

Liss
0

Ja, det var inte vad jag väntat mig heller. Riktigt häftig idé faktiskt :) Snygg, snygg..

Denna kommentar har tagits bort.
Pyssel83
0

Kan ju förklara den lite kanske. Jag vet inte om ni sett det, men i flammorna så finns det ett B och i tårarna finns det ett B. Dessa är ett smeknamn på en kille jag känner, BB alltså. Vi träffades under en period och han fick mitt hjäta att brinna. Sedan tog det tyvärr slut och detta symboliserar jag med ögat och tårarna. Vi är nu vänner och jag tyckte att det skulle vara lite coolt att ha en tatuering som symboliserar våran tid tillsammans. För det var verkligen någonting riktigt speciellt.

Liss
0

Ahaa.. vad kreativt. B:na tänkte jag inte ens på förrän du nämnde det. Verkligen diskret och fin idé.. jag gillar den mer och mer :)

Pyssel83
0

#14 Nä, det är flera stycken som har missat dem. Och det var det som var själva tanken. Skrattande Jag är verkligen så nöjd med den.