Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 3456 ggr
Sarah
0

Ny tatuering den 19e

Blir en liten hyllning till en av mina illrar som försvann och hennes bror som fortfarande bor här.

Ska stå

Cathy~27/05-2006~Cliff                       eller

Catherine~27/05-2006~Heathcliff

Kan inte bestämma mig för om jag ska ha smeknamnen eller hela namnen eller vart jag ska ha den. Ideer?

Aviendha
0

Åh, spännande, du är väl orörd tatueringsmässigt än? ;)

Oj, en jättesvår fråga med namnen. Jag brukar ju generellt vara för de "riktiga" och inte smeknamnen, men ibland kan smeknamnen kännas mer rätt. Det som känns bäst för dig är det rätta helt enkelt. För egen del så vet jag ju direkt vilka du menar mec Cliff och Cathy, medan jag funderar en nanosekund längre över de utskrivna namnen :P

ChristineL
0

Vad roligt! Jag föredrar nog också helt utskrivna namn, i det här fallet var det dessutom väldigt fina namn tycker jag :)

Sarah
0

#1 Nej har en tatuering sen tidigare ;) gjorde i augusti.Håller med om smeknamnen, det är ju det de har hetat för mig hela tiden.

Beror oxå på vart jag ska ha den hur mycket som får plats…. tänka tänka tänka.

Aviendha
0

Jasså, det måste jag missat! Hahaha, här har man lika bra koll på folks illrar som på deras bodymods :P

Placering? Något ikring? Tänkte om du ville ha spånhjälp i tänkandet.

Liss
0

placering tänker jag direkt på sidan av magen, alltså sidan av revbenen eller vad man ska säga. Där får man plats med mycket åt vilket håll man än vill ha texten.
Och annars tycker jag hela namnen också. Lite mer speciellt så :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Sarah
0

#5 lite tveksam till magen innan man har fått barn om man nu vill ha det… visar sig väl inom några år då jag är 28 nu ;)

funderar lite på foten, men inga 100-ideer

Liss
0

Hum, fast på sidan av magen blir man väl inte så pass stor, att tatueringen kan spricka. (där jag menade)

Men annars finns det ju resten av kroppen att tatta ;)
Ja, foten är snyggt. Där har jag tänkt mig ha text själv nämligen.. så jag är väl lite partisk :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jenahbella
0

jag säger nog foten och smeknamnen :) 

ska bli kul att se hur de bli vart och vad du än väljer att göra! :)

Sarah
0

Nu är den gjord. Pa sidan av höger fot. HELVETE vad ont det gjorde. Halt är jag dessutom ;)

Jenahbella
0

haha kan tänka mig att de kändes ^^ mitt på foten e inte så jätteskönt heller :P

Aviendha
0

Hahaha, ont gör det, och efteråt med :P Men men, det går ju över ;)

Sarah
0

Men nu är allt ok :) fyllde i en av mina tassar pa underarmen samtidigt och den är värst.

JossanH
0

#12 fylla i tyckte nog jag var värst när jag gjorde min på underarmen.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Sarah
0

#13 Ja det var hemskt. Har en "pussyspot" som killen säger på underarmen. Ena tassen blöder som fan och är svullen i flera dagar efter. Nu var jag tvungen att göra om den då färgen dessutom försvinner :(

Sarah
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Sarah
0

Den är rak när man star ;)

Aviendha
0
Shanea
0

Cool/intressant placering, och fint blev det :)

Medarbetare på Fantasy. Försöker även underhålla på pipiga bloggen.

Sarah
0