Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 5611 ggr
Jenahbella
0

Ny tatueringstid!

Egentligen har ja väl inte råd men jag kunde helt inte låta bli!
Efter att ha sett allas nya tatueringar här inne blev jag så otroligt sugen!
så beställde en tid nästa onsdag (2/12) efter jobbet :)
Tänkte få lite småsaker gjorda då :)
har inte riktigt bestämt allt så ska fundera lite nu,
men de som jag har på min funderings lista  just nu är väl:

• Bygga på stjärnorna på min höger fot med mer stjärnor.

• Körsbär på armen.

• En liten Foo fighters logga.

• Två korta texter, vet inte placering än.

• Mitt namn.

ja som sagt lite smått å gott! :)

elyse
0

Det var inte lite! Jag skulle nog välja att "bygga på" och göra klart innan jag satsar på nya projekt.

Jenahbella
0

#1 fast som på min arm tex som körsbären ska va på är jag inte riktigt 100% säker på vad jag ska göra än. 
och gör ja mina småprojekt ihop blir de billigare än att göra en sak i taget :)

Aviendha
0

Oh, vad kul!

Kan ju vara kul att bygga på och slutföra, annars blir det lätt en massa halvfärdiga. Men det är ju kul med nytt med! Något mer på din sleeve kanske?

Åh, foo fighters är ju suveräna! Bra smak tjejen ;)

Jenahbella
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 jo de e ju bara armen egentligen som inte är klar :) och de e ju för att jag står still lite på ideer, ja mer än körsbären då, funderar kring en kund i kaktus dräkt som skulle passa in, då den e från samma serie som fåglarna. 

sen e de ju mina sju stjärnor på foten som jag vill bygga på med flera stjärnor så att de blir som en fotlänk :)

javisst e foo fighters bra! :) hade tänkt föra de två F:en i körsbäret först på armen men nu lutar de åt att ha den vid nacken bakom ena örat :)
min lillebror älskar dom med å har pratat om att göra F:en med så ska nog ge honom de i julklapp Skrattande

elyse
0

#2 Då får du fundera ordentligt! ^^

Jenahbella
0

#5 japp :) å eftersom jag inte riktigt vet så väntar jag med armen och gör mina småprojekt ;) 
har ju inte bråttom med nåt :) 

kaktus hunden: Här!

foo fighters F:en: Här!

Aviendha
0

Jag avgudar kaktushunden!!!

Jenahbella
0

#7 haha visst e han häftig :) tror han kommer passa bra på min arm :P me min tjockiskatt och sötisfåglar :)

Zadeira
0

Jisses vilken underbar hund!

Jenahbella
0

nu har jag kommit fram till , efter långt tänkande, att jag ska göra en av texterna på låret ;)

clementineblossom
0

gillade dina stjärnor på din fot tjejen..Tungan ute väldigt vackra måste jag säga..

vad har de för betydelse för dig, eller står de för nånting eftersom du valt 7st?

Glad

Jenahbella
0

#11 tack! jag gjorde stjärnorna då jag och min pojkvän var nykära, vi hade pratat om att göra stjärnor ett tag så vi blev nog inspirerade av varandra :) och så e de ju så snyggt med! han gjorde en stjärna i nacken en vecka innan jag gjorde mina sju :) så mina stjärnor står nog för kärlek :) att de e sju har ingen speciell betydelse, de ska ju bli fler nu med antagligen så :)

clementineblossom
0

#12 jaha ja 7står väl för kärleken va har jag för mig?

tyckte de var en fin o vacker tanke bakom tatueringarna era..att ni båda gjorde stjärnor/stjärna då..Glad 

ska du göra fler på foten då då?eller vart?

Jenahbella
0

#13 japp de kommer bli fler på foten :)

clementineblossom
0

#14 nice Tungan ute lägg gärna ut kort sen så man får se hur konstverket ditt växte..Flört

Jenahbella
0

buhu va tvungen att boka om tiden, så blir ingen tatueriong förens nästa år! :P haha 
de roliga va att jag fick tid FREDAGEN den 2e januari :P bara de att den 2e e en lördag :P  så får ringa å kolla de imorgon ^^

Jenahbella
0

nu är den ändrar igen eftersom de blev fel , så som jag trodde.
de tider han kunde kunde inte jag och tvärt om :P men den 12e januari blir de nu iaf! halv fyra! *längta*

clementineblossom
0

oh vad jobbigt för dig att få vänta så pass länge..

men se de så här de är nog snart dags..Tungan ute

Jenahbella
0

hehe jaa meningen från början va ju att ja skulle tatuerat mig den 2/12 :P men den som väntar på nåt gott!!!

clementineblossom
0

japp!!!Tungan ute väntar alltid för länge Glad typ hihi