Tungpiercing
Är sjukt sugen på en Tungpiercing men e nojjig för att den ska bli jättesvullen så att det blir tungt och andas och liksom om man skulle ångra sig under läkningstiden och vill ta bort den kan man göra de? :)
Kan man väl.. Men om man verkligen har tänkt efter och är helt säker på att man vill ha Tungpiercing, varför ångra sig? :)
Medarbetare på Sphynx iFokus
men ifall man skulle ångra sig :)
vänta med att göra det och läs på/samla mod tills du slutat oroa dig, det är nog det minsta att oroa sig för.
≧◔◡◔≦
okej men blir tungan väldigt svullen ? skulle viljat slippa svullnaden :D
#4 det är individuellt, det enda jag tycker man märkte av var att tungan kändes "klumpig" och stel, men det är ju inte så att den täpper igen hela munhålan :D
du får suga på en isbit.
≧◔◡◔≦
#4 Min svällde rejält, läkstaven var typ för kort. Men det är ju individuellt.
min svullnade inte det minsta, hade inte ont ett dugg och kunde äta fast föda redan dag två utan hinder.
isvatten och isglass var min bästa vän, och det hjälper till att hålla tungan glad. sköljer man bara noga 3-4 ggr om dagen med tex hexident så läker det utmärkt med :) Jag bytte mitt smycke efter bara en vecka då min redan läkt.

MIn var svullen i tva till tre dagar och var skitjobbig ;) At efter tre dagar men det gjorde ont. Gjorde även ont att prata en vecka ca :) Men, nu vill jag ha en till.
Svullen blir den men d är inte så att du inte kommer kunna andras i alla fall och ett tips är att dricka isvatten eller suga på en isbit så svullnaden går ned. undvik stark mat eller till exempelt knäckebröd som kan irritera såret.
Tungan läker väldigt fort eftersom munnen har en tendens att göra det.
Om du ångrar dig är d bara att ta ut den. ha själv tagit ut piercingar i läppen, ögonbrynet och ena näsvingen.
Dom kommer ju växa igen men d är bara att göra om det.
Men oroa dig inte och en piercing vara inte för evigt och i tungan kommer d inte heller synas om du tar uten så skit i va andra säger :P
men sen är jag sådan som tycker att alla är så hyper när d kommer till tatueringar och piercingar. ja menar, man lever bara en gång. kör på :D
I think more things before breakfast than people think all day 
okej tack anothername ! :)
Ingen fara men jag tycker absolut att du ska pierca tungan och det är som sagt bara att ta ut den om du vantrivs. Man kan ju inte veta om man inte testat :)
okej för jag e nojjig med svullnaden på natten :)
Det är ingen fara :)
Som sagt du kommer inte kvävas :P så mycket sväller inte tungan :)
jag har sjukt lång tunga så drf e jag lite orolig haha :)
Hehe ja nä som sagt d är ingen fara ^^

vet inte om nån har skrivit detta men att sova med huvet högt är också bra, då får man inte samma "blodtryck" i huvudet (om jag minns rätt) fick det tipset när jag piercade min tunga.
Ja det är ju ett bra tips det också :)