Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 1615 ggr
SaaraaB
0

Tatuering

Är sjukt sugen på att tatuera mig!

Men jag kan inte komma på vad jag vill tatuera, nån med ideér? Tungan ute

Aviendha
0

Jadu, har du inte ens en idé själv blir det svårt :P

Kan ju knappast ge dig förslag som ex; ett hjärta på vaden, en tibal på överarmen eller ett kinatecken på foten.

Vad gillar du? Varför vill du tatuera dig? Vad är viktigt för dig? Vad tycker du är snyggt? Fundera över detta och vänta tills ett motiv dyker upp. Bland våra länkar finner du flertalet hemsidor osv med bilder som du kan använda som inspiration.

Saga85
0

Glöm inte ett gigantiskt skepp över bröstet/ryggen och en ros på bröstet så är man komplett ;P

miklo
0

Instämmer med #1. Tatuera dig inte för tatuerandets skull om du inte har en aning om VAD eller VAR du vill ha en tatuering! Ta det lugnt och stressa inte fram ngt motiv fr internet som du tycker är snyggt! Fundera på vad du gillar för motiv och tänk på saken ett tag ist. Det är omöjligt för någon att ge ett svar på din fråga, då det är DU som ska trivas med tatueringen. Idéer kan du få genom olika sajter, men ta inget som är exakt likadan som någon tatuering du hittar på nätet, och som ngn annan redan har.

Annars är ju #2 förslag nästintill perfekt, men rosen ska sitta på skuldran. Tatuera gärna en fantomenmask när du ändå är igång, haha…..

Lycka till!

[Next]
0

En koi kanske? :)