Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 2747 ggr
Manfred2
0

Christina/venus piercing

Jag har funderat länge på en venus piercing och pratat med han som troligen kommer göra den på mig och de ska tydligen vara varnligt att den växer ut och att den komma ivägen för byxor, sex, underkläder osv..

är det någon här inne som har en som kanske kan svara på lite av mina frågor? :)

93-01-30
0

om jag var du skulle jag göra en i ''kappan'' (heter den christina?)
det är snyggare och kommer inte i vägen.
En ''vännina'' till mig hade en venus, den störde henne så hon tog ut och gjorde en i ''kappan'' ;)

mandariiin
0

#1 en christina är en vertikal som sitter ovanför kappan/i venusberget.

En christina är en surface piercing, och alla surface piercingar löper större risk att växa ut/migrera. tyvärr….

Manfred2
0

har läst på en hel del nu och jag ska göra en till våren :) klappat och klart. hihi

Hedgeborn
0

allt beror på hur du som tjej/kvinna är byggd precis som med ganska många av dom kvinnliga genitala piercingarna=/ har haft kunder som är väldigt nöjda med sina christinas och haft dom som både stött bort dom och valt att plocka bort dom pga, att dom kändes i vägen helt enkelt…

artdesiu
0

Jag har en christina, alltså en vertikal surfacepiercing i "köttet" på venusberget. Den fyller ett år om en månad, har inte haft några problem över huvud taget, mer än att den under läkperioden "lade sig" åt ett håll. Jag har en surfacebar, men det går även att göra med curved barbell.

[kraig]
0

Jag gjorde en christina för några år sen men den började emigrera efter några månader… men samma sak hände med min navelpiercing, så jag är väl inte byggd för sådana typer av piercingar :) sånt där är ju så individuellt.