Tungpiercing?
Har funderat på att skaffa Tungpiercing, och undrade bara lite grejjer som t ex vart det finns seriösa ställen i Stockholm att skaffa det och ungefär hur mycket det kostar? Läste lite i nån annan tråd att det tar ca en vecka innan det slutar göra ont, men gör det jätteont när man tar piercingen eller kommer smärtan efter så att säga? Är inte sådär jätteorolig över smärtan men tänkte att det kunde vara bra att veta så man är lite förberedd.
Tacksam för svar :)
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes

Själva sticket var inte farligt alls, men shit vad jobbigt det var att prata och få i sig ngn föda de närmaste dagarna. Ont att prata gjorde det i en v ca.
Fy! Jag har peppat mig själv i snart en månad nu och väntar på att det ska göra hur ont som helst både sticket och efteråt men de kan de väl vara värt?

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

Kolla gärna runt på sajten och använd sökfunktionen så hittar du en hel del gamla trådar om just tungpiercingar.
#3 Okej, tack
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes
Kostade 400kr för mig, kändes inte när hålet togs det gjorde dock lite ont när jag pratade och när den började svälla. Den var svullen i 5 dagar ungefär sen började den gå ner och jag åt normalt på sjunde dagen :)
En i min klass tyckte inte den kändes allt och hennes var svullen i ca 3 dagar. Och en annan i min klass lespar när hon pratar p.g.a piercingen. Fast det jag inte jag (elr den andre i min klass) vi hade väl svårt att prata normalt de första dagarna :P
Det gjorde inte ont att göra den. Men det gjorde ont ganska länge under läkningen.
Äta kunde jag, det var inga prob :).
Men undersidan av piercingen tog nog 2 mån innan den läkte. Kanske 3.