Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 5831 ggr
[kraig]
0

Udda tatueringar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ni några "udda" tatueringar ni vill visa upp? Alltså motiv som inte direkt tillhör det man vanligtvis ser på folk.
Bild på Göran Persson i svanken eller ögon i nacken? Ja, ni förstår poängen :) såg att det var någon här som hade Charlie The Unicorn gaddad t.ex.
Själv har jag Spermaharen på insidan av överarmen. Den brukar folk höja ett eller två ögonbryn åt^^

regskylt
0

Jag som har charlie the unicorn. Och fler konstiga saker kommer att komma allt eftersom att pengarna blir över till tatueringar.

Har ingen bild just nu då jag har ny dator :/

silverhuldra
0

själv har jag en häxa (påskkärring stuket) på skuldran har inte heller någon bra bild förtillfället.

Mvh. Silverhuldra

Jenahbella
0

de skulle väl va min katt som e mest udda :)

[WeepingWillow]
0

Vet inte om den klassas som udda men jag har inte sett nån som har den iaf :P Det ska bli en victoria Frances sleeve.

Schniigel
0

Min mamma har "ögon i nacken" (kanske inte jätte udda men eftersom du skrev det som exempel så var jag tvungen) (:

Aviendha
0

Nope, men jag har stor lust att tagga en av suicide bunnies :P

Jenahbella
0

#6 åh dom är ju så roliga! :D

Aviendha
0

#7 Japp, heeeelt min humor! :D

Jenahbella
0

#8 haha min med! ;) har du nån favorit eller blir de svårt att välja? :P

Aviendha
0

Åh, det är ju skitsvårt! Finns så många bra :P När de på rad hoppar in i en flygplansmotor, när en har borrat hål i en giftflaska, när de har ett rivhjärn och drar på huvudet.. Gah, det blir nog den svåraste biten - valet alltså :P

Jenahbella
0

#10 haha kan tänka mig! jag älskar den me dvd spelaren! och så den med hunden och nitapparaten :D

JossanH
0

#11 dvdspelaren är min favorit :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

regskylt
0

Här är Charlie the Unicorn. Orkar inte lägga upp de två andra :P

Aviendha
0

Hur kunde jag glömma dvd-spelaren! :P

Saga85
0

Jag har planer på att tatuera in en egen karaktär på insidan av låret - Spanky the Living-dead Sperm.

Aviendha
0

#15 Åh, det lät kul! Vill se, går det? :)

Saga85
0

Njä, inte direkt. Har inget kort på honom, bara i böcker och på folks kroppar (målade i kajal eller spritpennor, så de brukar inte finnas kvar så länge). Men det är en ledsen/förvirrad, skelande spermie. Med armar. Typ.

Aviendha
0

Haha, låter som en förträfflig idé! Den vill jag helt klart se kort på, om du så måste cencurera omkringliggande områden Cool

Saga85
0

Kommer definitivt slänga upp en bild när han förevigats på min kropp Skrattande

Jenahbella
0

#12 och 14 ^^ ja fast ja har lite svårt att se att kaninen faktiskt dör i de senariot ^^ men den e helt klart hysteriskt rolig!!

[disembowel]
0

Det står ÖL under min vänsterfot.