Håll tummarna!
På torsdag avslutar jag min väktarutbildning och om jag klarar det ska jag gå raka vägen och boka en tatueringstid för att fira! Jag är skapligt nervös. Vi har praktiskt prov imorron och skriftligt på torsdag, så vi får reda på resultatet samma dag. Jag ska fasiken komma hem med det intyget! :D Håll tummarna, jag ska under nålen! ^^
/Christine
oo vad spännande! lycka till =)

Håller alla tummar, tår och liknande! 
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Jag håller tummen stenhårt! Väktar Christine, here she come!
Dödskalle, varg eller katt? ^^
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Fick ju dock reda på att intyget blir hemskickat, så jag får det inte imorron :/ Men resultatet får jag! Det praktiska provet idag gick för övrigt skitbra :D
Dödskallen blir det ;)
/Christine
Nice, nice. Det vill jag se.. så lycka till nu! :D
Intyget eller tatueringen? ;)
/Christine
Du behövde ett intyg för att tatuera dig, så det var tatueringen jag tänkte på i första hand ;) Den vill jag lisom ha bildbevis på. Intyget tror jag på, när du berättar om det ;P hehe.. sötunge!
Lägger nog ut intyget på fejjan så du får nog se det också ;) Men jag hade verkligen velat fått det i handen, knalla iväg till arkitektkopia för att scana in det och så gå och köpa en ram, mmm. Men jag får nöja mig med att "bara" boka en tid då :P Och tatueringen kommer självklart upp här :)
/Christine
Tusan vad kul att det praktiska gick bra, nu är det bara att satsa på det andra, och alla tummar hålls här hemma! :)
Paulina
Hemma! Fick 44 poäng av totalt 50 och godkänt var 25 :D Wee! Blir iväg till studion imorron för att boka tid :D
/Christine
Sweeet, grattis!!!
Paulina
Oj, 35 var godkänt, men jag klarade det med god marginal iaf :)
/Christine
Grattis grattis :) klart man förtjänar en tatuering! Det gör man alltid!
Tack, tack! 
/Christine
Grattis igen!! Skit skoj… Och klart du kan skriva ut det och rama in det :D
Jag ser fram imot tatueringen nääästan lika mycket som du, kanske :P Dödskallar är alltid trevligt. haha! Skynda dig och gör den nu ;)

GRATTIS!
Kalas!
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Yeah! Det blir kalas, nu kommer jag troligtvis åka upp till boden i fyra-fem veckor och få praktiken serverad på fat, andra delen i utbildningen sam skyddsvaktutbildning. Visst, jag får betala för det med, men jag slipper leta efter en praktikplats för att få göra del två :) Smäller ihop allting och lär ju komma hem lagom tills det är nåldags :D
/Christine
Yes, 10:e mars har jag tid 
/Christine