Töjt och klart:D
Då var jag klar med mina båda örsnibbar, 10mm flesh Thunnel (Blackline)

Kul! Jag är själv sugen på att töja igen, men jag har inte orkat köpa töjningar än :P
Men visa en bild :)
- Medarbetare på studier.ifokus
Grattis :)
Jag tycker töja är så kul, så jag töjde upp mitt vanliga jag gjort bredvid den ena 12 mm töjningen, i vänsterörat. Den blev 4 mm, så jag kunde ha min gamla spiral i den :) Men nu är det ju slut igen… Undra vad jag ska töja nu :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Yes, gratz!
Är själv klar på mina 8mm på ena örat. Dock börjar suget nu efter 10mm.. :D
Jag hatar att töja! tycker det tar evigheter och töjer jag lite, lite för mycket får jag en inflamation… Och när väl en inflamtion har lagt sig orkar jag inte töja örat på en månad eller 2 igen.. Så för mig har det tagit drygt ett år att gå från 8 till 16 på ett öra, det andra ligger efter ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus

Jag har också äntligen kommit upp i mina 14 mm. Tycker det är ganska trist att töja, mina öron är extremt svårtöjda :/ Men det är kul när man väl får byta upp storlek. :)

Sådär;)
Tycker det gick rätt bra att töja faktiskt, började med att pierca 2,4mm x2 så det blev en bra start. Haft lite små problem med att jag fick små varbölder i kanten av hålen men dom gick lagom bort tills det var dags att töja till nästa storlek. Men nu känns det skönt att det är över, trívdes inget vidare i spiralerna.

Jag har nyss töjt från 14mm till 18mm mitt öra var jätte svärtöjt tills jag kom till 8mm efter de är de nästan bara att töjja :-)
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta
snyggt :)