Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 1829 ggr
Schniigel
0

Vad tycker ni?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu funderar jag på att skaffa min andra tatuering.

Just nu är jag inne på en sån här på handleden (dock så vill jag inte ha den exakt så men jag tänkte att det kan vara grunden till det hela) Jag tycker inte att själva bilden är så jätte fin men idén är så som jag vill ha den. Vad tycker ni?, kan den bli fin på handleden?

http://www.seattlejeepguy.com/images/orca-tattoo.gif

Den bifogade bilden är på tatueringen som jag redan har

elyse
0

Absolut. Tänk efter noga bara eftersom tatueringen blir så synlig på handleden.

Schniigel
0

Ja jag har tänkt på det,. många säger ju att man inte ska tatuera sig på så pass synliga ställen innan man har ett riktigt jobb men sen samtidigt så ska jag gå en gymnasielinje där jag kommer få jobba med just djurparksdjur som delfiner, späckhuggare eller något liknande

elyse
0

#2 Ett genomtänkt beslut är ju just genomtänkt. Men, och nu kommer jag att låta negativ, kan du vara säker på att du får ett arbete inom just marinbiologi?

Schniigel
0

haha näe det är jag inte men det har egentligen inte så mycket med jobbet att göra utan jag har alltid älskat späckhuggare och även om jag får jobba med något annat så har jag ju alltid tatueringen med mig… men ja.. jag ska självklart fundera vidare

Ceciliaolucifer
0

Välj med hjärtat och ta det motiv som du tycker om, och placera det där du vill ha det!

En tatuering på handleden går lätt att dölja om du skulle vilja det. Inte för att jag förstår varför man ska dölja ett medveten väl igenomtänkt val?

Man kan ha på sig långärmat, ha armband om man känner sig tvungen att dölja.

Hellre att du sätter den på handleden där du vill ha den, istället för att placera den någon annanstanns för att du är rädd för att inte kunna få jobb. Val av motiv spelar säkert också roll, vad är några fiskar mot en "läskig" döskalle? :)

Jag har min tass på handleden och många bli väldigt förvånade när dom ser den. För jag ser ut som en person som inte har tatueringar ;) Men jag får alltid en positiv kommentar om att den är söt, och det värmer varje gång.

Lycka till!