Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 4112 ggr
Niini
0

Tragus - ångest

Har velat fram o tillbaka de senaste veckorna om jag ska laga en tragus eller inte. Vet inte varför jag velar.. Om jag bara är snål och inte vill betala 50€, om jag innerst inne inte vill ha eller om jag helt enkelt är skiträdd för smärtan…

Idag beställde jag i varje fall tid o betalade beställningsavgiften på 20€ så nu är det inte mycket att ångra sig längre ;)

Den 22.9 smäller det!

soetisen
0

Det går nog bra :) Det är en snygg piercing, har själv funderat på den. Det blir bild sen va? :D

- Medarbetare på studier.ifokus

ChristineL
0

Jag har en tagus och jag ångrar den inte en sekund! Dock tog den tid att läka, men jag älskar den :)

Niini
1
grejs
0

För min del kändes det knappt alls att göra tragusen, och gör det fruktansvärt ont för dig så är det verkligen över på en sekund ändå :)

Aviendha
0

Vad roligt! Det är en läcker piercing, hade gärna haft en själv, om jag kom över min spärr till at våga ta i brosket och liknande :P

ZaraC
0

Vad är tragus för nåt? Har verkligen dålig koll på vad alla piercingar kallas, har jag insett sen jag hamnade här inne ;) haha!

artdesiu
0

Tragus är den lilla "flärpen" vid öronöppningen, om du förstår vad jag menar. Haha, bildgoogla annars :)

ZaraC
0

jaaaa, men det vet jag ju, men visste inte att den hette så ;)

artdesiu
0

Inte lätt med alla piercingtermer jämt ;)

ZaraC
0

Haha, nej, jag trodde jag hade koll men icke ;)

Niini
0

Fick förhinder så det blir först den 24.9.. Men nån dag hit eller dit ska man väl överleva ;)

oblivionocean
0

Jag har haft min i…. snart två år och jag älskar den. Måste dock köpa en ny ring eftersom min som jag har är jätte krokig.

evelina86
0

Jag har nyss gjort en traugus och är riktigt sugen på att göra en till faktiskt. Tycker det är riktigt snyggt..

Niini
0

#13 Absolut, älskar min o är så nöjd att jag lagade :)

wanna-be-thin
0

har haft min typ två år nu, men jag kan lova att du inte behöver vara det minsta rädd för smärtan för jag förstod inte ens att de hade gjort hålet när det avr klara, jag bara satt där som ett fån när de bara 'ja.. du är klar nu..' hahah :) ingen fara o det är fint :D love it!

Niini
0

#15 Jag kände VERKLIGEN att hon tog hål.. Stackars kvinna hann nog höra en liten ramsa innan det var klart ;)

wanna-be-thin
0

#16 oj vad konstigt! inte jag :P pistol eller kanyl?

Niini
0

Kanyl! Aldrig att jag skulle ta med pistol :S

wanna-be-thin
0

thih det gjorde jag (a) trots att jag vet att det inte är så bra, men det är nu i efterhand, för jag visste inte då, det avr så ,längesen, men det har aldrig klyddat, bara blivit lite 'surt' när den fick lite stötar, men inga problem :)