Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 2025 ggr
regskylt
0

Ung tatuerare

En liten flicka, http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article1283244.ece

som är tatuerafre.. vad tycker ni?

sandraxea
0

jag har läst den där tidigare. men jag tycker väl att så länge hon bara kör på sin pappa är det rätt gulligt. jag skulle absolut kunna tänka mig låta min bror eller min son (när han är lite äldre än två) tatuera mig.
men inte någon random.

wanna-be-thin
0

väldigt udda och så.. men om hon vet vad hon gör och är bra på sin sak ska inte ålderna avgöra, är bara förvånad över att hon då troligtvis faktiskt kan det trots hennes ringa ålder.. hmm, undrar ju onm det är sant

mandariiin
0

Ja, idén är väl gullig. Men i mina ögon mest oproffesionellt utav studion.

elyse
0

Jag skulle aldrig låta henne tatuera mig! Det kan ju vara svårt för en vuxen att förstå precis vad det är man vill ha. Hon kanske är ett underbarn på många plan, vad vet jag, men här på förskolan kan femåringar ha svårt att förklara vad de vill ha på mackan till mellanmål, vilket gör att jag drar åt mig öronen…

JossanH
0

Det är ju väldigt missvisande att kalla henne för tatuerare bara för att hon fyllt i det gula och det svarta på hennes fars tatuering.

Jag tycker inte det spelar någon som helst roll. tycker det är betydligt mer skrämmande att bestämmande rätten verkar puttas längre ifrån oss än att ett barn tatuerar sin pappa. Ett barn som dessutom har skyddhandskar och en duktig tatuerare som hjälper henne när hon ska fylla i lite färg.

Jag förstår egentligen inte the big deal…

Sajtvärd på Iller.ifokus

sandraxea
0

håller med jossan, det är ingen big deal..

det är ju inte så att hon fått jobb på studion och tatuerar vem som hellst,. .

jag tror heller inte att en bra studio skulle låta vilken unge som hellst tatuera sin far. vem vet, de kanske är polare, tatuerarn och pappan.