Vad är du sugen på just nu?
Vad är du sugen på för kroppsmodifiering just nu?
- Medarbetare på studier.ifokus

Jag är iaf grymt sugen på att börja töja öronen igen så ska väl beställa nya töjningssmycken någon gång när jag orkar :P Men är också sugen på en septum.
- Medarbetare på studier.ifokus

Jag är sjukt sugen på medusa och dermal anchors! Och att tatuera mig. :)
själv e jag nöjd…. förtillfället 
Mvh. Silverhuldra

Eftersom jag nyss tog ut min Surface Piercing på handleden efter som att den börja vandra så är jag grymt sugen på Dermal Anchor istället på samma ställe. Verkar vara mycket lättare att få att läka. Men väntar nog till efter sommaren;) Har även inväntad tatuering hos Eviltwinstatto i helsingborg men det är heller inte förns nästa vinter:P
Fortsatt tatuering, ifyllnad av tatuering. Lobtöjning. En till tungpiercing…
Paulina
Ifyllnad av min tatuering så att den blir klar någon gång. Det blir dock i april - ska på semester i mars och vill kunna sola och bada som vanligt då.
Fortsätta med några av tatueringarna, göra fyra skindivers och köra en ny suspensionomgång.
#4 ancors / skidivers migrerar lika lätt som en vanlig piercing.
upp till 25 i öronen.. men sambon säger nej… :P (har 22 nu)
piercing, men vet ej var.
ALLTID ny tatoo.
jag är sugen på att tatuera klart min arm..

Jag är lite sugen på en septum, men vet inte om det skulle passa mig. Sedan så är jag rädd för att det ska göra superont.

Implantat i undersidan handleden, 3 kulor i olika storlekar.
Vanliga hål i öronen, har inte det.
Är lite tveksam dock, då det faktiskt är ovanligare att inte ha hål i öronen än att ha det när man är 19 år. Men jag har så många örhängen så jag måste ta någon gång.

#8 Visst kan dermal anchors och skindivers migrera, men de brukar funka bättre än surfacepiercingar som migrerar mycket oftare.
#13, jag vet ingen som lyckats ha sin anchor/diver kvar mer än ett par-tre år. kanske har de bara samma "dåliga" läkförmåga…
Det var konstigt ^^ Anchors fäster ju i vävnaden på ett helt annat sätt. Divers kan jag förstå.. Men du är det första jag hört säga detta, alla andra, piercare som bärare, har menat att anchors läker fortare och sitter bättre än surface..
Paulina
#15 Ja, i början kände jag att anchors borde sitta bättre än så.
men efter fin läkning och inga problem så börjar nästan alla vandra och trilla loss vid 2års ålder.. (det är 5 pers…
Funderar lite på att få gjort en Tragus, men vet inte om det blir något av det
Jennie

Sjukt sugen på både intimpiercing, labret, tungan, naveln och rook. Och på att tatuera mig, så klart. Lite lagom, sådär… 
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Sugen på en tatuering antingen på sidan av magen strax ovanför "bikinilinjen" eller en tatuering strax ovanför svanskotan (vet inte vad det heter?) och en piercing i högra bröstvårtan men är för ung för något av dessa saker, så jag får helt enkelt vänta! :)
riktigt sugen på en till labret och att tatuera mig i nacken och på handleden :) å¨så lite i öronen igen :) saknar dem! :)
#19 Menar svanken!** ;)

Har 4 tatueringar planerade på ryggen. De skulle jag villa få gjort i år.

Det jag är mest sugen på att göra just nu är en tatuering på halsen, blir tassavtryck från min första iller.
Känns ju lite taskigt att bara tatuera hennes men har ju hon och en till iller just nu och snart även en tredje.. och kanske blir fler i framtiden så jag måste nog nöja mig med hennes tass ;)
Förrutom det vill jag göra en chestpiece men skissen är inte färdig än..
Vill även göra förfadern från Mumin.
Vill också göra mer piercingar i öronen, men då dessa sitter i brosket orkar jag inte ta mig an dessa förrens mina kinder slutat strula!
Ja, just det. vill även operera mina öron så dom blir normala (har haft 28mm) fast kommer töja till typ 6mm efteråt iaf… Jag opererar dom inte för att jag inte tycker det är fint med stora lobes.. utan för att jag är less på att mina öron sväller upp så ofta (av att ha sovit konstigt på dom tex) och det gör ooont. Orkar inte mer bara.
Mycket jag är sugen på att göra men tatueringarna blir det först iaf, sen får vi se om jag orkar pierca mig. Är lite less på att läka (varit piercingfreak sen 13års ålder)…
Industrial, Off-Center labret och första tatueringen (även andra och tredje d.v.s. de planerade) är väl det som lockar mest just nu.
Sen blir det ju en massa mer, när man väl har åldern inne och har råd och så ;P
Två hål till i öronen, en septum och/eller en off-center labret (:.
Sen får jag se hur det går med baveln, om den tänker vandra vidare eller om den stannat nu (inte vandrat på några månader så jag hoppas att den fortsätter så *knock on wood*)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Första tanken var… Nja, inget speciellt. Men så när jag började tänka var det visst en hel del. - Som vanligt.
Det är att göra klart armen, baksidan kvar. Följa den upp på axeln och över skuldrorna och ner lite på andra axeln för att binda samman idéerna. Sen har jag en plan för hela ryggen… men de är en framtidsplan på många år. Jag har dock börjat prata om det med tatueraren.
Annars är jag alltid sugen på att töja. Tycker sånt är kul… men har inget att töja mer. Är klar med piercingen bredvid 12 mm i öronloben. Så nu är jag syslolös på den punkten.
Vill också ha en rook fortfarande. Men den är inte speciellt högt prioriterad eftersom min conch fortfarande trilskas ibland.
Och övrigt är det små tankar om en tatueringsidé till foten, som jag haft länge. En tattooutbyggnad vid höften, och en på andra handleden. hum…. i slutänden låter det som om jag ska täcka hela mig. Men inte riktigt :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Angående om dermals vandrar…. Båda mina två har migrerat.
För övrigt så är jag sugen på massor! men jag är så otroligt petig med att allt ska se symetriskt ut, så jag tar en piercing och tatuering i taget för att sen fortsätta jämna ut det hela.
Jag är sugen på att det ska bli 10.e mars så jag får göra min skalle! ^^
Och så är det en hel del mer i tatueringsväg jag vill göra. Piercingar också men tyvärr läker dom inget vidare på mig…
/Christine

Jag är så grymt sugen på att påbörja min sleeve, men det är till syvene och sist en ekonimisk fråga. Blörgh.