Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 11371 ggr
sandraxea
0

tatuering på leverfläck?

Har någon här inne tatuerat över en leverfläck?

har svårt att hitta ett motiv som inte täcker fläcken, och börjar nu helt enkelt fundera på om jag inte bara ska köra över den helt enkelt.

och nej jag kan inte placera tatueringen någon annan stans, för det ska "bygga ut" en redan befintlig….

förlåt om jag placerat tråden fel

JossanH
1

Jag har bara ett streck över en leverfläck. Vet inte om jag har några som är övertatuerade på ryggen. Mycket möjligt.

Är det en stor leverfläck? Tänker att om det är en stor och lite ojämn kanske du kan propsa på att få den borttagen innan du ska tatuera, eller åtminstone prata med nån inom sjukvården och fråga om det är okej. Är det bara en vanlig liten sak är det väl bara att köra på :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Meddo
0

Jag har tatuerat över små leverfläckar, iallafall 1 som jag vet om. Den sitter i ett grönt blad på min rygg & syns inte alls iaf :)
Men kanske inte är samma med stora leverfläckar? vet inte?

sandraxea
0

Den är helt rund, kanske 3 mm . Är inte mer upphöjd än en tatuering.. Vill inte ta bort den.. Tack för snabba svar

JossanH
0

kör på, säger jag!

Sajtvärd på Iller.ifokus

mandariiin
0

Jag har massor med fläckar på ryggen. och du har väl sett min "halva" ryggtavla…? det är kört rakt över alla fläckar som "var ivägen" haha. det gjorde betydligt mycket ondare att tatuera över fläckarna. men det är inte farligt.

grejs
0

Jag har också funderat över leverfläckar eftersom jag vill tatuera halva armen och har en del där. Nackdelen med att tatuera över dem är väl att man inte kan se om de förändras? Fast jag tycker det känns bökigt att ta bort dem också om man får flera ärr istället…

sandraxea
0

nej lia jag har inte sett den! :(

tack för alla svar! tror jag kör