påökning av konstverk
fokus på bilden är lite off, så blir det när man själv ska fotografera haha :P

Kul, är det sagan om ringen-språket? :)
oh yes, det är texten som står runt ringen ;)
Sweet, har ringen :P
Paulina
va betyder de? :) (man kanske borde veta de men jag e inget fan av sagan om ringen ;) hehe)
#5 Taget ur minnet, men jag har för mig att det är en del av versen om alla de maktens ringar som finns (människorna har 9, alverna 3, dvärgarna 7, men Sauron smidde en egen för att styra alla) "one ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all and in the darkness binde them"
Hoppas bara inte minnet sviker mig, annars borde det gå att googla :)
Paulina
okej låter lite konstigt att tatuera in just den texten men men^^
Satt och jämförde med min egen tumring här, var inte riktigt likadant. Men nästan :)
Det är en snygg stil på texten, på det språket iaf :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#8 What, du med? :P Har den själv som tumring :) Tror texten i ringen är förenklad dock ^^ Tatueringen i #0 ser ju ut som det i boken gör vill jag minnas.
Paulina
#6 okej :) tack!:)
#7 jag håller med där, men de kanske har nån speciell betydelse för ts. :)
har också ringen, den hänger runt gollum statyn här hemma ;)
Själv tycker jag inte att det är så konstigt, eller isf lika konstigt som att folk tatuerar blommor, dödskallar eller delfiner :) men som #10 säger så har den en speciell en speciell betydelse som alla mina taueringar har /kommer att ha.
Har en alv på samma arm, kanske är konstigt det också men men ;)
#9 Jo, ringtexten är nog mycket mer förenklad. Hehe, fick den när jag var 15 år och första filmen kom ut. Den är ju i äkta silver, så den håller fin fint :P Min favvoring :)
Ja, jag tycker inte det är konstigare än att tatuera in ett annat citat från en film. Gillar man de och fonten är det väl klart att man gör den :)
*Trycker på gilla-knappen*
#12 Jepp, den har häng med sedan jag var 16 här :) Fick den av en kompis då.
Nej, jag tycker det inte att detta är konstigare att tattuera än andra citat, texter, namn osv. Sitt egen namn har jag dock undrat över ibland, reminder om vad man heter? :P
Paulina
Ja, namn har inte jag heller förstått mig på :D Jag tänkte där imot tatuera in mina karaktärsdrag på underarmen. Så undrar någon hur jag är som person, visar jag bara armen. Eller kanske mitt CV.
Neeh skämt å sido. :)
Jag kan undra över mångt och mycket. Men i slutänden är det personen i fråga som valt det. Och då är det alldeles riktigt för den personen :)
Du har en god poäng Lis! :)
Paulina
kan tillägga här att ja inte menade något illa :) tyckte de va udda och udda behöver inte va nåt negativt heller.
de e en snygg tatuering :)