I duschen på badhuset
var på badhuset idag och simmade.. när jag duschade så stod ett barn i duschen mitt emot mig.. hon utbrast till sin mamma "men titta mamma, hon har en stor tatuering vid mufflan!" och då sa mamman efter ett sekunder "titta, hon har en piercing också…" och syftade på min hood-piercing
så mamman anvslöjade sig ganska rejält att hon storrade mig mellan benen. blev väldigt paff faktiskt. Hon viskade ju inte precis 

Haha oj, förstår om du blev lite chockad.
Hahaha! Dom va nog bara fascinerade, svårt att undvika att titta när det finns nått särskillt att titta på ;) Fast man kan ju va lite diskret haha.
Vissa vet verkligen inte hur man är diskret..
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Det finns ju de som tror att man tatuerar och piercar sig för uppmärksamhet och därför inte riktigt tänker på detta med integritet.
Annars brukar det vara sånt hysch hysch såfort barn frågar eller påpekar.
≧◔◡◔≦
Jadu, det är inte bara barn som säger saker innan de hunnit tänka ;) Men det får man väl bjuda på :)
Paulina
haha ! de låter som när min kompis berätta att hennes systerdotter undrade varför kompisen hade skägg på musen ;)

HAHHAHAHAHHAHAHAHAH!!! GUUUUUUD VA PINSAMT! jag skulle dött XD
Kan inte låta bli att tycka att det känns lite skönt att det inte är så mycket hysh hysh :P Det stackars barnet var väl bara nyfiken, även om mamman kunde hanterat det liiite bättre ^^
Medarbetare på Fantasy. Försöker även underhålla på pipiga bloggen.

haha, min kusin(2-3år) frågade sin mamma varför det växte gräs där.
Ojojoj Det barn kan kläcka ur sig
När jag var på badhuset för ett tag sen så var det ingen som kommenterade min intimpiercing. Men hade någon reagerat på den hade jag nog bara skrattat åt det
Jennie

Jag tycker mamman svarade klockrent, då hon inte verkar gjort så stor sak av det!? Skulle vart värre om hon försökt hyscha och viska till barnet (troligtvis om att det enbart är fula flickor som har sånt, haha….). Jag tycker det var riktigt coolt gjort av mamman, även om det inte var medvetet, att bli intresserad av konstverken på muffen! Det tyder ju på att hon inte tyckte det var ngt oacceptabelt eller snuskigt, då hennes kommentar verkar kommit direkt fr hjärtat (eller är det hjärnan), haha….! Jag önskar att flera mammor var som hon, dvs en öppen och ärlig mor, istf en näsrynkande "hyschviskande" sådan, haha…! Är det enbart jag som tycker så? Den mamman vinner dagens pris som förebild till flertalet andra mödrar , haha…!
//Miklo
#12 Jag håller med! :)
Paulina
#12 sa precis det jag tänkte!
#12 lätt att det är bättre att mamman var sådan än bara blev irriterad på sitt barn.. eller skämdes eller annat- Strongt av mamman!
Haha omg så klockren kommentar av mamman ändå ^^ man förväntar sig ju att hon ska typ, "shhh inte högt!" och bli generad:P