diskret smycke
Får jag jobbet jag har sökt för sommaren så kommer jag bli så illa tvungen att ta ut min meduza… Saken är att under intervjun så tog jag ut den i 5 timmar och höll på att inte få i den igen. Fick använda mig av våld och gick sen med en svullen överläpp i 2 dagar. Nu är den sig själv igen.
men saken är den att jag egentligen inte vill ta ut den! Finns det något smycke som är hudfärgat och kanske inte syns speciellt väl om man har det i??
Ska väl även nämna att anledningen till att man inte får ha synliga piercingar är inte pga hygieniska skäl.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Kan bli svårt.. Men kolla på http://www.crazy-factory.com/
Dom har väldigt stort utbud tycker jag på kulor o sånt :)

Sånt smycke använder jag i min meduza. finns inte många som ser smycket.

#3 En liten fråga bara, blir det inte som en kant som syns då? För på bilden ser "kanten" ut att vara rätt hög, men jag vet inte hur det ser ut i verkligheten :)
- Medarbetare på studier.ifokus

nope, den är väldigt "tun". så den ligger tätt på läppen. och staven är som en vanlig labrett stav storleks mässigt.
Sån som i #3 har jag träffat många som lurat sina föräldrar med back in the fjortisdays^^ Både till näsan, ögonbrynet, läppen och tungan.
Vet att några satte typ någon form av små plåster ovanpå. Någon ritade också med smink ovanpå, och någon ritade en röd prick så det såg ut som en finne xd
Vet också någon som köpte en näspiercing med en röd plutteprick på, då liknande det en finne haha. Men en meduza kanske inte är mest smickrande stället att ha en finne på:P
retainer är din bästa vän i såna här lägen!
Haha!, ja i bodymodvärlden är det inte hunden som är din bästa vän - här är det retainers ;) Eller ja, det brukar skifta. Ibland kan de vara koksaltlösning eller något annat givande :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
and a retainer it is!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#8 koksaltlösning och helosan! jag har det till allt! ;)

Läpp-piercingar har väl en platt sida inne?
Om du vänder håll så plattan hamnar på utsidan, sedan sätter typ ett munsårsplåster eller ngt på så kan väl ingen klaga :P
golf.ifokus.se

#11 det heter labrett stav. och retainern jag länkade till är en sån, fast helt genomskinlig och lilla "plattan" på utsidan är väldigt liten.
#10 Ja, Helosan har jag till lite allt möjligt ;D
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆