Infektion?
Tror banne mig jag åkt på en infektion i nya tatueringen! Klantade mig lite genom att sova med t-shirt som fastnade i tatueringen, men det är ju så kallt
Den satt ju riktigt hårt fast så inte vågade jag bara dra så jag blötte ner hela ärmen o lossade den försiktigt. Men det vill aldrig torka nu, första dagen brukar det ju vätska men det har fortsatt, ja igår kväll va det ju relativt torrt men så duschade jag (snabbdusch) o så va det blött igen. Följer precis samma procedur nu som alltid o har aldrig haft några problem förut men det är väl olika beroende på placering kan jag tro.
Det gör väldigt ont idag trots att det är dag 3, o varmt är det, inte överdrivet svullet dock men jag tog lite ipren, tänkte det kan ta ner det hela lite. Har försökt lukta på den vätskande delen (där han gick på som hårdast, helsvart) men det verkar inte lukta infekterat även om det ser rätt äckligt ut. Är hemskt rädd att motivet ska bli förstört nu då det är väldigt detaljfullt :(
Hoppas att det läker till sig på några dagar nu, ska ju ut o resa nästa vecka!

Fortsätt att sköt den som man borde, så håller vi tummarna för att det blir bra snart!
#1 Den verkar bättre idag iaf :) Går åt rätt håll.
Har inte haft nått vatten på den sen igår morse o sovit utan t-shirt så den har inte fastnat i nått. Idag är svullnaden under armen borta o det är inte längre rött :) Ont gör det o riktigt skabbiga tjocka gulaktiga skorpor är det på vissa ställen, har aldrig haft så förut men man får väl ha tålamod så lossnar det väl sen. Igår vätskade det sig under några tjocka skorpor så dom lossnade, hoppas hoppas inte det händer nått med färgen nu! Vill inte ha en blek ärrig tatuering tack. Men det går nog fylla i isf.
Men jag fortsätter på som vanligt jag så blir det nog bra till slut.