Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: tatueringar
Läst 3371 ggr
MarHai
0

Tatuering i färg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er

Jag har länge funderat på en tatuering, och nu efter helgens hemska upplevelser så känner jag att ska jag ha något så ska det vara en holländare.
Kaninerna lever jag för och jag tackar gudarna att mina överlevde det fruktansvärda raset.

Men saken är den att mina kaniner är gul-svart-vita. Hur tror ni det skulle bli?
Är det någon här som har gjort en tatuering av en bild, i färg? Visa gärna bild isåfall :)

Sen vet jag inte om det endast blir en tatuering av huvudet, eller hela kaninen.

Tacksam för svar =)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Aviendha
0

Åh, var du en av dem som drabbades av utställningsraset? Så fruktansvärt!

Ang tatueringen.. vitt är svårt, det blir ju inte vitt i den bemärkelsen, ofta lämnar man de vita partierna hudfärgade/ skuggade beroende på motivet. Inte så vanligt att man lägger vit färg annat än som highlighter. Iaf vad jag vet. Men tänker man på det guldbiega så finns det säkert en färg som kan passa det hyfsat.

Tror det beror lite på hur tatueraren i fråga lägger upp motivet, så bäst är nog att gå till den tatuerare du tänkt dig och fråga och sen utvärdera om det är något du kan tänka dig.

[veralera]
0

Jag hade gjort det i svartvitt ändå ^^ Många tatueringar gör fint i färg, men tycker ett porträtt som ska sitta på ens kropp passar bättre i svartvitt.

Bara min personliga åsikt.

Sen som ovan säger är det ju inte "vitt-VITT" utan grått, alt beigt.

ShitGoose
0

Ursäkta om jag frågar, men vadå utställningsraset? Vad var det?Obestämd

Medarbetare på Sphynx iFokus

ShitGoose
0

åh.. Rynkar på näsan

Medarbetare på Sphynx iFokus

[Wera]
0

#3 Finns många trådar om det i ex. kanin.ifokus. Och på Aftonbladet står det också..