Apadravya (apalang)
Är det någon som har erfarenhet av det här????
Tips o sånt e välkommet 
Inte jag :P
Paulina
Vad är det?
#3, tack! Det där har jag ingen erfarenhet av alls ;)

kan säga att den e sexig som f*n
o min man har precis gjort den….
tycker de borde vara väldigt obehaligt att ha sex
men se har jag aldrig haft någon piercing där heller ^^ haha
Man brukar få ta ut den vid sex (beroende på hur känslig man är) och se till att inte ha för lång stav efter den är läkt för då går det illa vid sex!
Den ska inte kännas speciellt mycket att göra och den läker snabbt :)
Den är detsamma som prince albert fast att man kör på andra sidan av urinröret också.

#7 det är den mest smärtsamma piercing att göra (enligt de piercare ja pratat med) och läktiden är upp till ett halvår….(beror ju på hur man sköter den) men sex kan man ha redan efter 2 veckor (med kondom)….
och de rekommenderar att göra den i 2 steg: #1 en prins albert #2 en reverce prince albert och viola! du har en apadravya…. att de rekomenderar detta är att läktiden kortas o att det inte gör lika ont…. Min man valde att göra den i ett svep….
Sex har vi haft…o jag LOVAR, det va fantastiskt för oss båda! 
Det ända vi (framförallt han) ångrar är att den inte gjordes tidigare…. och han ångrar inte en sekund att den gjordes 
När det gäller sex biten: den stimulerar g-punkten….. nice 
Anledningen att jagf frågade här var ju inte för att få info hur den görs o så… det vet jag redan utan att jag var mer nyfiken på andras personliga erfarenheter… hans OCH hennes 
Däremot så kunde ja ju ställt frågan lite bättre….men ja tänkte mej inte för….
För er som e nyfikna kan jag och min man säga: DET ÄR VÄRT DET! o han anser att det va värt all smärta….för det kan ja påstå att det var smärtsamt för han……
Av den erfarenhet jag har så har jag kommit fram till att jag gillar intimpiercingar på både mig själv och min partner överlag.
De personer jag känner som har gjort säger att det knappt känns.
När jag hade en partner som hade denna och vi hade sex så blödde jag och blödde och blödde ungefär :(
men det finns väl risker med intimpiercingar, hur stora är riskerna för mindre kännsel tex?

jag vill ha en PA, men vet inte om jag vågar :P

Skitsnyggt. Har försökt övertala min kille, men icke.

#10 det är inte så att de menar att det inte gör ont nu….när de haft den ett tag???? för ja kan inte i min vildaste fantasi tänka mej att det inte kändes att göra den…. ollonet är ju bara en endaste stor nervknut…. hua… ja e bara glad att det inte va på mej den gjordes 
Fruktansvärt tråkigt att det blev så för dej med din partner…. 

#12 klart du gör 
#13 han kommer nog på bättre tankar snart