Vilket sorts örhänge?
Jag har en töjning på 5mm och hade en fleshtunnel i plast men baksidan gick sönder så jag måste köpa ett nytt örhänge. Nu när jag har varit utan baksida så har det inte luktat lika illa och därför vill jag ha ett som luftar bra.
Jag har funderat på en akrylstav med två o-ringar eller en plug med midja. Men är akrylstaven nog lång för att det ska luftas? Och jag vet inte om jag får igenom plugen eftersom kanterna är större.
Har ni några tips eller råd?
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

Organiska material gör så att det luftar mer och luktar mindre som till exempel trä, ben och horn.
Om kanterna är större så kan du ju töja upp till 5,5 - 6 mm (beroende på hur höga kanterna är) för att sen kunna sätta i dem :)
- Medarbetare på studier.ifokus
jag har aldrig haft så fräscha öron som vid användning av Trä/ ben/ horn osv. Fantastiskt! Inget kladd, ingen lukt ingenting!
Sen tvättar jag mina öron vid dusch. torkar ALLTID av hål + smycke efter dusch (ingen fukt emellan = inga problem, annars kan det bildas svamp osv)
Lycka till!
Jag vill helst ha ett örhänge som är organiskt. Jag tar ut när jag duschar och torkar då det är inte fuktigt.
Men om jag har en plug med midja och måste töja upp för att få in den, hur ska jag då få ut den när jag duschar och så?
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin