Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 1986 ggr
Rocktjejen
2010-02-16 03:19
0

40 års present

Hej!

Fyller snart 40 o tänkte göra något radikalt som en tatuering,har alltid velat haft det sen jag var 18 år men alltid fattats pengar för det.Först tänkte jag mig en tatuering som stod för vem jag är..men nu har jag ändrat mig och letar efter ängel motiv..min älskade väninna gick bort inatt och hon var min ängel och jag känner att jag vill hedra henne genom att ha en ängel någonstanns på kroppen..

Vet ni några bra sidor med motiv utav änglar?

Varm kram

Eva

elyse
2010-02-16 13:23
0

Googla, tycker jag! Det finns massor av änglabilder.

Rocktjejen
2010-02-16 16:56
0

jag googla på tatueringar men hamna på en massa olika sidor och en del skulle man betala för o se..så jag tappa tålamodet..därför fråga jag här om någon kände till några bra sidor..annars får jag åka ner till stadens tattuerare o spana där..

elyse
2010-02-16 18:35
0

Du behöver inte ha bilder på just tatueringar - en tatuerare kan göra en skiss av i princip vilken bild som helst. Min tatuering är baserad på kort som min mamma tagit när vi var på semester.

Rocktjejen
2010-02-16 19:32
0

jo det är ju sant iof. men vill  ha en ängel i människo form  eller hur man nu ska kalla det för inga såna där sagans änglar eller bokmärkes änglar..ja får göra så att jag googlar igen..Tack elyse!Glad

[jenkass]
2010-02-16 21:05
0

kika gärna under våra länkar här som finns under bodyart.ifokus loggan. sedan under "tatueringar - bilder" finns massor av inspiration =)

markazits
2010-02-16 21:15
0

Vill bara säga att jag tycker det är kul att du tatuerar dig. Får ibland intrycket av att man egentligen upplevs som för gammal för sådana här saker. Men jag säger som dig: Nu har man ju pengarna att lägga på sig själv! Själva har jag fastnat för piercing och ska och göra ytterligare ett hål i kväll! :)

Lycka till! Du kommer garanterat att hitta något du tycker om via google eller med hjälp av din tatuerare.

Rocktjejen
2010-02-19 02:15
0

Onejdå jag vägrar tillhöra den kategorin att vara för gammal för o göra sånt jag villGlad Jag kommer o vara en evig ungdom i sinnet..haha..

Piercingar e också snyggt..

Tack!

Ewepewe
2010-02-21 00:01
0

Facebook är det ultimata! Gå med i Tattoos and piercings eller vad den heter, om du är medlem själv såklart.
3 miljoner medlemmar som kan hjälpa dig att skissa fram änglar åt dig, om du vet ungefär du vill ha!

Har just nu minst fem olika personer som hjälper mig med min design :)

Rocktjejen
2010-02-21 11:04
0

Ojdå! det var inte dåligt 5 pers som hjälper dig med dig med designen..nu hitta jag en sida johnnys tatto nåt..kostar o ladda ner bilderna men dottern min som är jätteduktig på att teckna ska få rita av bilden /bilderna.

Tack för tipset! ska söka upp det på FB!Glad

Varm kram

Eva

missfoppa
2010-03-23 15:17
0

www.gaddad.se - säger jag bara!