Ny tatuering !

Riktigt snygg!
naww va söt :)
So cute! :D
/Christine
Söt idé :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
verkligen fin :)
nån tanke bakom att det är just röd/svart?
#7 jaa, faktiskt. Tog slut mellan mig & min pojkvän för ett tag sedan av anledning att vi var oöverens allt för ofta och det tärde på oss båda, även om vi verkligen älskade varandra.
När jag gjorde denna så tänkte jag att det hjärtat som är rött skulle symbolisera vår kärlek, den som verkligen fanns där, för det gjorde den. Det svarta hjärtat symboliserar slutet mellan oss. Öppningen i det svarta hjärtat symboliserar att han alltid kommer att ha en väg in i mitt hjärta och alltid finnas kvar där. Även den dagen när vi inte ens pratar med varandra längre så kommer han att finnas där, den han var, och drömmen om hur allt kunde varit.
:)
Åh vilken söt!! :D
Tack alla, vad glad jag blir :)
sött men det måste ha gjort satans ont.
håller med #11; min första tanke var: "Åh, så söt, Åh vad smärtsamt"
De tatueringar jag har som sitter på slutet av benet, närheten av foten var de klart mest smärtsamma hittills.
:)
fast jag känner ju stenhårda kvinnor som hävdar att tatueringarna på deras anklar och fötter inte alllllllls gjorde ont. Så det är väl olika från person till person.
#11,12
Jag tyckte faktiskt inte att det var så farligt, trodde det skulle vara mycket värre. Däremot min jag har över revbenen var ju dödligt smärtsam ! haha :)

Jättesnyggt !
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.