Finn´s tattoo
Hur mycket kostar det att tatuera sig på finn´s tattoo i växjö??
Och att pierca sig??
Jag har tatturat mig och piercat mig på Wild Tattoo i Växjö dom är mycket bra.
Men vad det kostar är ju olika så de är nog bäst du går dit och pratar med dom. :)
Har också bott i växjö och hört runt lite.. Pierca sig på Finn's är helt ok. Ganska normala priser. Tatuera sig där vet jag inte vad det kostar, vet bara att det går en del elaka rykten om stället på Finn's men de är inte sanna. Wildtatoo är helt ok. Schyssta folk som är där, dock har de lite högre priser på både tatuering och piercing än Finn's. Sen har du ju House of pain på andra sidan järnvägen vid sjukhuset typ. De är duktiga tatuerare där. :)
vad kostar det att köpa bil, köpa kläder.. kom igen nu, det finns bättre frågor att ställa här i världen, no offence

jag har aldrig vart på Finns tattoo. Men att ställa frågan "Vad kostar det att tatuera sej?" är som Monarchy har skrivit; Vad kostar det att köpa bil?
Det beror ju helt på vad du ska tatuera. Samma sak gäller piercing.
Ja, det är ju bara att gå dit och fråga. Och frågar du hur mycket det kostar att tatuera sig, lär du med all sannolikhet få en motfråga om VAD du ska tatuera. Annars är det rätt omöjligt för dem att sätta ett pris.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Håller med #1. Men man går ju oftast till tauteraren med en ritning på vad man vill göra, sen får dom ju komma fram till vad den kan kosta och hur lång tid den kan ta att göra, för att sen boka tid.