Läpp piercing
Piercade sidan av underläppen för ett par dagar sedan, verkar gå jättefint med den förresten, inga svullnader eller sårvätskor.
NU till min fråga: jag är rädd att kulan på smycket håller på att kanske skruva upp sig, om den gör det, är det väldigt svårt att skruva åt den då? Jättetöntig fråga kanske, men jag blir paranoid haha.
Nej det är inte svårt, utgår från att du har stavar nu i början? Annars om vi pratar ringar så kan det vara lite svårt att göra själv, tryck till ringen med en tång så kommer inte kulan att tappas tex. när du sover.
Jag har stav, ja :) är alltid famlig med vilket håll man ska snurra åt bara, när det gäller allt (dvs, korkar av olika slag också).

Håll insidan (plattan) med toapapper så är det lättare att får grepp, annars snurrar bara staven. Kolla kulan någon gång då och då :)
tack :)!
Haha, jag måste själv tänka till en gång extra när jag ska skruva på eller av saker :) Men tom jag fixar att grejja med min offcenter labret när jag har stav ;)
Toapapper är bra, eller gummihandskar om man behöver extra grepp om den skulle sitta som berget.
Paulina
Vilket håll ska man snurra då? haha :D är det höger?
Jag kan inte höger och vänster särskillt bra
Men om du tänker dig att du tittar på prylen du ska skruva (i detta fall kulan av staven) uppifrån så skruvar du åt den om du vrider med klockan (åt höger va? kan inte med- och motsols heller) och skruvar upp om du vrider åt andra hållet.
Sen blir det ju bakvänt när kulan är längst bort ifrån dig själv när den sitter i läppen :P
Paulina

Righty tighty lefty loosy? :)
okej tack :)