En lite genant fråga!
Hejj allesammans ny här på Bodyart
Min fråga är ivarjefall den att blir det svårare att kyssas/hångla ja vad man nu hittar på! om man skaffar en vertcal labret eller en Jestrum? Finns det risk att den låssnar lr river upp läppen? eller liknande ? hur säker är den?
Behöver trotts allt varna min pojkvän isåfall, eller säga imot honom med några bra argument då jag ska laga den om han är emot det!
Vääldigt sugen på det ivarjefall , tänkte skaffa en sån och en monroe!
tacksam för svar ! ^^ thihi!
Kan inte riktigt påstå att någon piercing skulle vara ivägen för um.. "hångel" så ingen oro är motiverad, kör hårt!
Haha tack så mycket för svaret! jag mena om man kan rycka bort den eller liknande men va bra då ska ja fan se till att de blr gjort ^^ piercingen altså!
För att sedan utveckla frågan skulle det passa mig isf, lr hurdan skulle ni föreslå? Här är 2 bilder på mig!
#2 Nä bara du väntar lite så piercingen hinner läka någorlunda, det ska krävas ganska våldsamma tag för att en piercing ska lossna, jag brukade fastna med mina piercingar överallt när jag hade de i ansiktet, nu har jag bara kroppspiercingar kvar, fastnade i dörren med min nipplepiercing för några dagar sedan, gjorde våldsamt ont, men hey inte sjutton gick nånting av :)
#3 Dubbelpost "sry forumsgudarna" - Jag hade gjort en Jestrum, labret är så vanligt förekommande.
#4 Tack för svaret!! känns redan mkt bättre! :D
#5 och tack för din åsikt om var ja borde lägga!!
ing aproblem med att kyssas eller något med en vertical labret. har inte märkt någon skillnad. :)
Det enda som gått av pga min off center labret är en bit tand innan jag vande mig att tugga riktigt med läkestaven…
_No way! Yes way!