Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettköp-och-sälj
Läst 3225 ggr
Moonchild89
0

Köpes: tunnel/plugg

Hej hej n_n

Jag är intresserad av att köpa antingen pluggar eller tunnlar i storlek 10 eller 12 mm. Så om någon har några smycken att sälja i dessa måtten kan ni gärna skriva här eller skicka pm.

/Moonchild89 👻

mandariiin
0

Länk

där säljer jag smycken. har även 14mm hemam till salu om någon är intresserad? Flört

[Mova]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har 2 svarta nya blackline tunnlar vanliga med avskruvbar baksida. Likadana i kirurgisktstål med guld överdrag (äkta guld) och ett par i vanlig kirurgiskt stål. Alla är i 10. Endast en guld tunnel är använd en vecka. Resten är nytt. Skickar med en bild på var det är för "typ" hihi. :)

[Mova]
0

Glömde skriva va jag ville ha för dom.. 100 lapp för paret eller en för 60 ( då jag helst vill sälja dom ihop) plus ett frimärke :)

Moonchild89
0

#2 Hej, jag är intresserad av att köpa en tunnel (vanligt kirurgiskt stål.) Men du skulle inte kunna tänka dig att sälja bara en va? Jag skulle gärna ha köpt 2 men jag har endast användning för en då jag bara har töjning på 10 mm i ena örat.

/Moonchild89 👻

[Mova]
0

Jo säljer en för 60 :) och ett frimärke. Om du fortfarande är intresserad skicka ett pm med adress och så så sickar jag konto nr :)

sandraxea
0
VAASHii
0

#6 din länk är felaktig ^^

amehristajatack
0

huh, äre någon som vet nånstans man kan köpa blackline tunnlar som är större än 16mm? (: som är gängade på ena sidan ;$

sandraxea
0
Denna kommentar har tagits bort.
Liss
0

Jag har en 10 mm i kirurgiskt stål. En ensam liten sak som inte blev mycket använd innan jag bestämde mig för att gå vidare till 12.

Den kan gärna få ett nytt hem om det är så. Bara att skriva pm.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

nagini
0

Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna

sanmarie
0