Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: tatueringar
Läst 2107 ggr
[Wera]
0

Min första tatuering, färdig!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gaddade mig för första gången idag :D En fjäril i svanken, tyckte det gjorde riktigt ont men lite får man ju tåla, hehe. 500kr gick den på och jag är nöjd :)

regskylt
0

Inte för att vara elak eller så, men du skulle verkligen ha väntat tills du var 18 och gjort den hos någon som kan sina grejer, den är cäldigt dåligt gjord, ojämn :/

mandariiin
0

Tyvärr kan jag inte annat är hålla med Lowe… Grund tanken av bilden är fin, men den är väldigt ojämn och inte symetrisk.

[Wera]
0

Jo kan jag hålla med om till viss del. Men inte så att folk stirrar på tatueringen och granskar den :) Så det märks inte av så jätte mkt irl…

mandariiin
0

Jag gissar på att irl så ser det ut som et typiskt hemma puleri tyvärr. Om några år kommer du nog själv oxå inse det.

[Wera]
0

#4 Kanske ^^

tycker tråden kan tas bort ändå :) om någon snäll Medarbetare kan ordna det.

mandariiin
0

Jag kan låsa tråden om du vill, så det inte blir fler kommentarer. Men tyvärr så vill jag inte ta bort den då jag anser att det är ett bra exmpel på varför man ska gå till en seriös och kunnig tatuerare.

Hoppas att du inte tar illa upp utav detta.

[Wera]
0

#6 Jo det gör jag men ja låt det stå kvar då.
Tatueraren har en studio i Sthlm ^^

huvudsaken är iaf. att jag är nöjd så :)

mandariiin
0

Absolut, det är du som bär tatueringen, så det är du som ska vara nöjd! Som jag skrev tidigare, själva grund bilden tycler jag är otroligt fin. Tycker bara att det är synd att tatueraren gjorde tt så dåligt jobb.

Får jag fråga vilken tatuerare/studio det är?

[Wera]
0

#8 Vet inte vad studion heter… kan ta reda på det.

mandariiin
0

Gör gärna det Glad

soetisen
0

Jag tycker inte att man ska skriva studions namn offentligt, eftersom folk som kanske är under 18 och letar efter någon tatueringsstudio kanske går dit då om dem vet att dem tatuerar personer under 18 :/

Men det är vad jag tycker :)

- Medarbetare på studier.ifokus

mandariiin
0

Helt rätt! Är alldeles för trött för att tänka så långt själv. Haha.

Wera, du får väldigt gärna skicka det till mej i ett PM.

[Wera]
0

Visst :) men lås gärna tråden

Inlägget är låst för nya kommentarer